|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Curlingkone
|
![]() TFK Joggster IIIØnsker jeg meg.
![]() |
#2 |
Curlingkone
|
![]() Sv: TFK Joggster III.Ingen med TFK?
![]() |
#3 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: TFK Joggster III.III har jeg ikke, men har/har hatt to TFK Joggster Twist. Superfornøyde med begge vogner; ikke hatt bremseproblemer el. annet.
![]() |
#4 |
Nærmer seg
|
![]() Sv: TFK Joggster III.Jeg og har joggster twist, super vogn!!! Ingen problemer med skivebremsene og stor bag, skal bytte til sportsdel snart, da poden er av den særs nyfikne sorten.
![]() |
#6 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TFK Joggster IIITFK Joggster III er modellen med fast hjul fremme, Joggster Twist har svivelhjul.
![]() |
#7 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: TFK Joggster III
Det husker jeg med søs sin vogn også. At handlekurven var lite tilgjengelig (til shopping
![]() |
#8 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: TFK Joggster IIIJeg liker derimot glidelåsreguleringen i rygg, så det er smak og behag. Jeg liker TFK mye bedre enn OTH/MB.
![]() |
#9 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TFK Joggster IIIVi kjøpte Joggster Twist herifra og fikk veldig god service, men det er en fordel å kunne i alle fall litt tysk, for de har ikke engelske websider, og kun en del av de på support kan engelsk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Curlingkone
|
![]() Sv: TFK Joggster IIISnakket med damen i Søgne, og hun kunne antakelig skaffe meg joggster tre også, men det kom litt an på hvor mye hun tjente åp den siden den er litt rimeligere enn twist. Så viskal sjekke litt selv, om vi kan bestille den selv eller hva vi gjør. Må dra til butikk og prøve den litt og.
![]() |
#11 |
Nysgjerrig
![]() Sv: TFK Joggster IIIVet ikke om forskjellene, har ikke prøvd III, men vi har gått mye i ulendt terreng og på vinterføre med Twist altså, så jeg har ikke noe problem med å anbefale den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Nysgjerrig
![]() Sv: TFK Joggster IIIVi betalte både toll (det vil si norsk moms i dette tilfellet) og frakt, men de trakk fra tysk moms, så det gikk litt opp-i-opp. Like vel ble det veldig mye billigere enn å handle samme vogna i Norge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: TFK Joggster IIIDet er ikke toll, men du må betale moms. Dvs. den tyske momsen trekkes fra når du skal betale, og så må du påregne å betale norsk moms når vognen kommer til Norge. Det er ikke toll på barneutstyr, men en såkalt fortollingsavgift, den var på rundt 100,- sist jeg importerte.
![]() |
#15 |
Nysgjerrig
![]() Sv: TFK Joggster IIIOg forøvrig, det manglet en del på vogna vår da vi fikk den, men service-avdelingen var vennligheten selv, og erstattet den uten spørsmål (når de først forsto hva jeg mente, litt språkproblemer ute og gikk, så vi løste med bilder til slutt) eller kostnad. Så jeg vil tro butikken er til å stole på om du skulle få problemer med vogna også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: TFK Joggster IIIVi skal kjøpe herfra. Det blir ca 5000,- for vogn med bag (inkl norsk moms), og på butikk her koster det 8800,- så jeg syns absolutt det er verdt å kjøpe derfra. Planlegger å kjøpe bilsete med base fra samme butikk da det også er omtrent halve prisen av hva norsk pris er.
![]() |
#17 |
www.bomulls.no
|
Jeg har handlet fra Kiddies24 flere ganger - aldri hatt noen problemer.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg tror den tyske mva er 19 %. Stemmer ikke det?
![]() |
#20 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: TFK Joggster IIISorry, skriveleif - 19 % stemmer ... det er vel 16 % i Nederland, men likt med Norge i bl.a Danmark.
![]() |
|
|