|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() HundeskrekkJeg fant ingen egnede underforum, så jeg spør her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: HundeskrekkJeg er egentlig livredd hunder selv, men har to hunder.
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: HundeskrekkJeg liker ikke alle hunder, og kan ikke fordra hunder som slikker meg i ansiktet. Det er derfor jeg aldri har hatt noe problem med dachsene jeg har vokst opp med, uansett hvor mye de hoppet rakk de aldri lenger enn til knærne. Da er det verre med setteren til min bror.
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
![]() Sv: HundeskrekkTakk, alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Hundeskrekk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: HundeskrekkMinste min var livredd hunder. Jeg var så lei hundeeiere som mente "den er så snill så - det gjør INGENTING at den kommer bort til ungen din" at jeg på et tidspunkt gikk over til å rope at om den helvetes bikkja kommer innenfor skuddhold så sparker jeg den ihjel - snill eller ikke. |
![]() |
![]() |
#8 |
søt
![]() Sv: HundeskrekkMin gutt var livredd og hysterisk, han sprang til skogs bare han så en hund i bånd.
![]() |
#9 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hundeskrekk
Er det virkelig mange hundeeirere som slipper hundene sine på barn? Jeg opplever nemlig aldri det, som mor altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: HundeskrekkJa, det er veldig, veldig, veldig vanlig at hundeeiere slipper hunden sin nær barn eller helt bort til barn. Det er også veldig, veldig, veldig vanlig at de svarer "han gjør ham ikke noe" om man ber dem ta hunden til seg. |
![]() |
![]() |
#11 |
can-jur
|
![]() Sv: HundeskrekkMin eldste var som din.
![]() |
![]() |
#12 |
Glamorøs
|
![]() Sv: HundeskrekkVi opplever også at hundeiere har hunden i såpass løst bånd, eller helt løst, slik at de kommer bort og snuser. Barnet liker det ikke, men det fører som oftest til himling eller latter fra hundeeiere. Det er bare en liten brøkdel som trekker hunden til seg, eller ber om unnskyldning når de ser at han blir smått panisk.
![]() |
#13 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: HundeskrekkJeg har også flere ganger registrert det SF skriver.
![]() |
#14 |
...we have cookies
|
![]() Sv: HundeskrekkHm. Jeg vil tro eksponering i kontrollerte former er eneste vei å gå, faktisk. Men ikke med hvilken som helst hund heller. Små valper er forsåvidt fine, men de har jo pirayatenner som kan være skremmende dersom man fra før er vettskremt. Det er alltid vanskelig å gi råd i slike tilfeller... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: HundeskrekkJeg har to hunder Sf og mine hunder lar jeg ikke gå i nærheten av verken voksne eller barn når vi går tur, men jeg har tusenvis av ganger opplevd at unger kommer løpendes og skal bort til hundene, men de stopper jeg med beskjed om at de ikke får klappe de. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Passiv
|
Jeg sier ikke at alle hundeeiere er idioter. Ei heller at alle med barn er særlig smarte. |
![]() |
![]() |
#17 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: HundeskrekkSkjønte det SF, men måtte bare kommentere hvordan jeg gjør det med mine to hunder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Hundeskrekk:lyspære: |
![]() |
![]() |
#19 |
can-jur
|
![]() |
![]() |
#20 |
Kontrollfrik
![]() Sv: HundeskrekkMen er det noen som vet om en eller annen i området hvor vi bor som vi kan kontakte? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|