|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Den ultimate juleringetonen"Alle" på jobben min har kule ringetoner på mobilen sin som gir skikkelig julestemning. Jeg synes ikke at jeg kan være noe dårligere, men jeg husker plutselig ingen gode julelåter.
Sist redigert av Tjorven : 02-12-10 kl 10:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Den ultimate juleringetonenDriving home for Christmas?
![]() |
#3 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den ultimate juleringetonenDenne hadde jeg i fjor, men med litt høyere toner i starten: (Kilde: youtube.com)
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Den ultimate juleringetonenDet er noen stykker fra Nøtteknekkeren som er helt nydelige og får meg i julestemning, men jeg kommer selvsagt ikke på hva de heter.
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den ultimate juleringetonenÅh, jeg vil ha Driving home for christmas! Men jeg vet ikke hvordan jeg får sånne ringetoner til mobilen min, engang. Den jeg har nå sendte mannen min til meg. Hmm, kanskje han kan fikse den på sin mobil og sende den videre til meg.
![]() |
#6 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Den ultimate juleringetonenJingle Bells med the Chipmunks burde være tilstrekkelig irriterende, særlig hvis du sitter i landskap. (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Den ultimate juleringetonenJeg har lyst på den der "nænænænænænæ"-lyden i den reklamen der han mannen sitter på legekontoret og ikke hører mobilen med en gang. Men hvor får jeg tak i den, mon tro? Det er ikke akkurat noen julesang da.
![]() |
#8 |
Borte
|
![]() Sv: Den ultimate juleringetonenGlad det er lydløs som er trenden på min jobb.
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Den ultimate juleringetonen
|
![]() |
![]() |
#10 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Den ultimate juleringetonenJeg har brukt å ha denne : (Kilde: youtube.com) Men jeg finner den ingen plass å laste ned som mp3 så jeg får den på mobilen. mekter å betale 50 kr for den på biip.
![]() |
#12 |
Type R ;)
Hvor: Nord
Det går sikkert men jeg har ikke spotify, verken på macen eller på mobieln
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Den ultimate juleringetonenHvordan handler man via Spotify og hvordan får man den på mobilen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Den ultimate juleringetonenJeg har iPhone, og har funnet et sted hvor man laster ned ringetoner gratis via iTunes: audiko.net
![]() |
![]() |
#20 |
ej ikke møjkets heije
|
Jeg skjønner ikke dette. Jeg møter på ikke noe tidspunkt noen informasjon om at jeg flyttes over til Jamba, og det står hele tiden at jeg er på audiko sine sider. Jeg har lastet ned et par ringetoner, men det har ikke på noe som helst tidpunkt stått at det kommer til å koste noe. Kan det allikevel gjøre det?
![]() |
![]() |
|
|