Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Office Home and Student 2007 vs 2010

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-10, 09:10   #1
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 312
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Office Home and Student 2007 vs 2010

Jeg skal kjøpe ny PC. Har gammel versjon av Office-pakken (2007). Er 2010-versjonen så mye bedre at det er verdt en tusenlapp?

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 09:15   #2
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Office Home and Student 2007 vs 2010

Vet ikke om det hjelper deg, men jeg har 08 versonen og ofrer ikke en krone for å få 2010 versonen.

Mener å huske at forskjellen ikke er så voldsomt stor fra 07-08

Gammel 07-12-10, 09:32   #3
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker begge deler omhverandre (to pc-er, ingen kontroll selv på hva som installeres) og synes ikke forskjellen er nevneverdig stor. De har gjort noen forbedringer i 2010 i forhold til å få tilbake funksjoner som ble "borte" i overgangen fra 2003 til 2007, sånn at den er hakket mer brukervennlig. I tillegg har de fått tilbake officemenyen, den som du nå får tilgang til ved å trykke på officeknappen, og der har de også lagt til ekstra funksjonalitet i forhold til print, save, send og litt sånn ymse sånne ting. Konklusjon: Litt bedre, litt enklere å bruke, men kanskje ikke verdt 1000 kroner.

Gammel 07-12-10, 09:35   #4
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Eg lasta ned prøveversjonen, men avinstallerte den ganske kjapt. Den brukte evigheter på å åpne dokumenter. Om det berre var mi maskin som tulla med det programmet ( og ) veit eg ikkje, men eg held meg til 07 versjonen.

Gammel 07-12-10, 09:43   #5
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vanlig versjon av 2010 er ikke spesielt treg, nei. Programmene kan virke litt trege å starte opp, men det avhenger litt av hvor mange plugins man har, men jeg synes ikke det er noe plagsomt i hverdagen, og jeg åpner og lukker ganske mange programmer i løpet av en arbeidsdag. Jeg har hatt 2010 siden det ble lansert i vår, og det tok lang tid før de fikk fikset mange av småbuggene, blant annet ble det krøll med printing om man prøvde å printe ut et dokument som var laget i en eldre versjon, men det klarte de å fikse etter en god del måneder. Men det er på plass nå, så nå skal det være relativt bugsikkert å bruke.

Gammel 07-12-10, 11:36   #6
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Kjenner at jeg er småmisunnelig... på jobb sitter vi fortsatt med 2003, for de klarer ikke distribuere 2007, visstnok... Har 2007 hjemme, men bruker et jo nesten ikke noe der i forhold til på jobb, bare nok til å merke at jeg hadde foretrukket en oppgradering på jobb snart....

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:39.