|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
Nyter et nytt liv
|
![]() Sv: Noen som bor på Hamar?Jeg bor ikke på Hamar, men ikke så langt unna.(okey da, et lite stykke men) Og jeg kan gjerne møtes en kveld jeg. Jeg må da desverre være edru siden jeg må kjørehjem igjen. Men det gjør meg ingenting det.
![]() |
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Noen som bor på Hamar?
Gjør hun det?
En kveld eller i kveld? I kveld er jeg her nemlig. Og hvis jeg ikke skal treffe noen må jeg jobbe.
![]() |
#5 |
Nyter et nytt liv
|
![]() Sv: Noen som bor på Hamar?
Å pokker, jeg leste ikke "i kveld" men "en kveld" Så da må jeg nok stå over ja. Beklager, jeg får ikke hjulpet deg unna "slippe-å-jobbe-i-kveød"
![]() |
![]() |
#6 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Noen som bor på Hamar?Jeg er egentlig veldig sosial, og glad i å terffe nye folk, så om du spør om vi kan møtes på Hamar en annen kveld, skal du ikke se bort i fra at jeg kjører fra Trondheim i ens ærend.
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Noen som bor på Hamar?Men meg besøker du aldri. |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Noen som bor på Hamar?Du tilbyr deg å kjøre til Hamar ens ærend. Det er myyyye kortere til meg. Ihvertfall etter fredag. |
![]() |
![]() |
#11 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Noen som bor på Hamar?Albertine: Du er så travel hele tiden. Jeg har tolket meg fram til at du har et par ledige timer i juli. Da er du ferdig/delvis ferdig med å ha syke barn, utflytningshus, innflytningshus, tentamener, eksamener, rettebunker, hjemløsedyr, lotteri, loppemarked og slike saker.
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Noen som bor på Hamar?Hehe, du har visst fått med deg alt, du. Men innimellom alt dette trenger jeg noen som sier at jeg må ta en pause og drikke litt øl. |
![]() |
![]() |
#13 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Noen som bor på Hamar?Øl ... Jeg husker ikke en gang hvordan det smaker.
![]() |
#14 |
Textrovert
|
![]() Sv: Noen som bor på Hamar?Men, du, Kirsebær? Vi skal drikke øl i jula, ja? Kanskje sammen Albertine også? Eller hur?
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Noen som bor på Hamar?Øl? Jul? Divine OG Kirsebær? |
![]() |
![]() |
|
|