|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Åffer får jeg ikke spilt i offline modus på mobilen når jeg har Spotify Premium?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
--
|
![]() Sv: Åffer får jeg ikke spilt i offline modus på mobilen når jeg har Spotify Premium?Trenger Spotifyen din en oppdatering? Jeg slet på fredag og ingenting fungerte, men da var det visst en oppdatering tilgjengelig og da hjalp det på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Åffer får jeg ikke spilt i offline modus på mobilen når jeg har Spotify Premium?Jeg installerte Premium, hm, her om dagen. Mandag? Tirsdag? Eller fredag forrige uke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Javel
|
![]() Sv: Åffer får jeg ikke spilt i offline modus på mobilen når jeg har Spotify Premium?Jeg måtte "laste" de ned på mobilen før de ble tilgjengelige. Det tok en halv evighet så jeg har foreløpig bare fått over noen få fra listen.
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Åffer får jeg ikke spilt i offline modus på mobilen når jeg har Spotify Premium?Aha. That could be it, for det hjalp ikke å oppdatere. Må jeg kjøre Spotify i online først, kanskje? For å laste over i offline? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|