Sånn passe trøtt ...
Ja, er litt trøtt for tida, det blir ikke så mye søvn med tvillinger(som ble 4mnd igår!), men det går stort sett fint likevel.
I natt ville solstråla ha mat for andre gang allerede 2.30. Jeg gikk på autopilot med jenta på armen(inntulla i teppe så det iallfall i teorien skal være litt lettere å legge igjen) ned trappa og inn på kjøkkenet. Fant frem melk og satte i mikroen på de vanlige 30 sekundene. Venta den evigheten(ja, det kjennes ut som en evighet når en unge er sånn "nå-dør-jeg-snart-på-meg-sulten") det tok, åpna mikroen og tok ut melka. Heisann, melka var like kald og det kom litt røyk fra mikroen...Hmm...
Jeg sprang opp å vekte min kjære, babla om kald melk og rykende mikro. Han kom, i ørska, ned for å ta en kikk. Mens jeg satte på vannkokeren(for å varme vann til å varme melka i...) tok han en kikk på mikroen. Den hadde slutta å ryke. Han fant fort ut hva problemet hadde vært....Jeg hadde satt på grillen, hadde altså grilla melka, det var ikke verre... (Takk for at mikroen klarte seg, rett etter at vi investerte i tørketrommel røyk vaskemasina...)