Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

mp3-spiller til 4.5-åring

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-10, 11:27   #1
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

mp3-spiller til 4.5-åring

Vi vil gi en spiller til gutten til jul. Helst ikke iPod, vi ønsker volumkontroll og brukervennlighet. Kanskje noe som kan spille film og spill også? Noen tips?

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 11:49   #2
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: mp3 spiller til 4.5 åring

Om den skal skulle spille film og spill, må vel en ipod touch være tingen? LilleVenn fikk sin da hun var et år eldre og har brukt den kjempemye.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 13:10   #3
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: mp3-spiller til 4.5-åring

Hvorfor ikke iPod? iPod Touch må jo være midt i blinken, evt. den nye Nanoen.

Gammel 20-12-10, 13:47   #4
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Vi unngår Appleprodukter her i huset Nei, jeg føler at hvis man har et appleprodukt, fungerer det best hvis man supplerer med andre appleprodukter. Jeg tenker f.eks på en dockingstasjon. Men skal sjekke ut den dere nevner.

Tre stk!
Gammel 20-12-10, 13:49   #5
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dockingstasjonene er i så tilfelle ikke Appleprodukter, så da slipper du unna med ett.

Gammel 20-12-10, 13:55   #6
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Jeg skal innrømme at jeg ikke vet så mye om Apple. Jeg var dog veldig tidlig ute da jeg fikk meg Ipod i 2002, men datt av lasset senere.

Men tilbake til saken, hadde egentlig ikke tenkt å bruke mer enn 1000 kr, så kanskje vi må droppe film og spill på den. Han har jo uansett nextbase dvdspiller og en DS. Jeg er primært ute etter noe han kan høre lydbøker på om kvelden. Noe med god kvalitet som er brukervennlig.

Tre stk!
Gammel 20-12-10, 14:01   #7
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Min 8-åring har en Creative Zen. Skjermen er litt liten, det går fint an å se på video på den - men hun bruker den mest til musikk og lydbøker. Vår er innkjøpt for en halv evighet siden (jeg brukte den før jeg fikk iPhone) så det er sikkert bedre modeller ute nå. Den var ikke så dyr, tror jeg.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:38.