|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Hva trenger man til Nintendo Wii?Tenkte å kjøpe det brukt, nå som eldste er 6 år.
![]() |
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva trenger man til Nintendo Wii?Hvis det ikke følger med to kontroller, kjøp en til, gjerne flere om dere har råd. New Super Mario Bros er fantastisk, spesielt når man spiller 4 stk sammen. Jeg dør av latter når vi spiller med et vennepar, det er helt fantastisk morsomt! Vi mister helt grepet på hvem som er hvem, spesielt de to som er toad, og plutselig har jeg sprunget utfor et stup mens jeg trodde jeg egentlig var en annen osv. Nei det er helt hysterisk! Og kjekt for barna også.
![]() |
#3 |
snur
|
![]() Sv: Hva trenger man til Nintendo Wii?Iset: hva slags kontroller bruker dere til New super mario bros? De vanlige som følger med? Eller classic kontroll? og bruker du den lille som henger på som jeg aldri husker hva heter? Har tenkt å kjøpe det spillet til familien til jul
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva trenger man til Nintendo Wii?Vi bruker de vanlige. Venneparet vårt bruker de vanlige + nunchucksene, men jeg synes bare det er kav, så vi bruker bare vanlig kontroll.
![]() |
|
|