|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Hvilken spillkonsoll til 7-åring?Har til slutt bestemt oss for at storebror skal få en eller annen spillkonsoll til jul, men jeg er usikker på hvilken jeg skal velge? Hva har du og hvorfor er det bra for en 7 åring? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken spillkonsoll til 7 åring?Ikke X-box, i hvert fall. 9-åringen min kjøpte seg en 360 nå i høst med oppsparte penger, og det er veldig mye skytespill o.l. og lite som egentlig egner seg for unger i denne aldersgruppa. Jeg pushet på PS3, men det ville han ikke av en eller annen grunn - uten at jeg egentlig vet om det hadde vært bedre.
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken spillkonsoll til 7 åring?Deler Stompa sin erfaring. Storebror har PS2 og Wii, og lillebror har Xbox 360 og GameCube, og til Xboxen er det lite spill å få kjøpt til barn. Men den har Kinect, og det var hovedårsak til at han fikk akkurat den. |
![]() |
![]() |
#4 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hvilken spillkonsoll til 7 åring?Vi har kjøpt wii til vår 8-åring til jul |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvilken spillkonsoll til 7 åring?Guttene på 8,5 og 5,5 får Wii til jul, men dersom dere ikke har Nintendo DSi fra før ville jeg kjøpt det.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken spillkonsoll til 7 åring?Wii
![]() |
#7 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken spillkonsoll til 7 åring?Wii eller ds, mine har begge og bruker ds'en mest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken spillkonsoll til 7 åring?Gutta på 6 og 4 år har wii her. Jeg føler det er veldig i målgruppen aldersmessig. De har Mario- spillene og det sportsspillet som fulgte med pakken. Mange timer med moro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvilken spillkonsoll til 7 åring?Jeg synes ihvertfall det er veldig lite barnevennlige spill til PS3, som er det vi har. Har inntrykk av at det er flest barnevennlige spill til Wii, så jeg ville nok helst kjøpt det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken spillkonsoll til 7 åring?Wii, ja. Massevis av barnevennlige spill som allikevel ikke blir dillete. |
![]() |
![]() |
#11 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: Hvilken spillkonsoll til 7-åring?Tusen takk for alle svar! Har i dag vært og handla Nintendo WII og 2 spill :-) Tipper han blir fornøyd! Sist redigert av Bel@ni : 19-12-10 kl 19:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hvilken spillkonsoll til 7-åring?Ps3. |
![]() |
![]() |
![]() |
|