Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilken wallie skal jeg velge?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Hvilken er kulest?
Morrissey 7 16,67%
Ballongjente 35 83,33%
Deltakere: 42. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-11, 12:41   #1
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Hvilken wallie skal jeg velge?

Vi har en vegg i gangen som vi har malt lys grønn, og vi hadde planlagt å stensilere et bilde av Morrissey på veggen. Nå viser det seg at det ble litt vanskeligere enn planlagt, men jeg har funnet en butikk på Ebay som selger kule wallies med blant annet Morrissey og vi kommer til å kjøpe noe derfra. Men de har så mye annet kult å velge i også og nå er jeg ikke sikker på hva jeg skal velge. Hva er kulest, Morrissey eller ballongjente?

Gammel 04-01-11, 12:45   #2
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken wallie skal jeg velge?

Begge var fine - men de gir jo ganske forskjellig uttrykk, da! Har du hatt avstemming?
Tror kaaaaanskje jeg ville gått for ballongjenta.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 12:47   #3
Barbarella

Barbarella sin avatar

Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Har laget avstemming nå.
Jeg synes kanskje at Morrissey er kulest, mens mannen liker ballongjenta. Det gjør for så vidt minstejenta også, hun er overbevist om at det er henne.
Vi har endel sterke farger og grafiske trykk i interiøret, og jeg lurer på om ballongjenta kanskje blir for søt?

Gammel 04-01-11, 12:48   #4
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

For å være helt ærlig synes jeg ikke Morrissey var så veldig godt tegnet på dette bildet. Med litt fantasi (eller hvis man ikke vet hvem Morrissey er)kan det være ganske mange andre også, det likte jeg ikke. Jeg er Morrisseyfan selv, og hadde ikke syntes det var like kult å få spørsmål om det er Robbie Willliams på veggen, lizm.

Derfor stemmer jeg for ballongjenta.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 12:50   #5
Barbarella

Barbarella sin avatar

Standard

Haha. Det tenkte jeg også på Olympia, han er for rundt i kantene og for lite detaljert. Men jeg tipper det uansett er bedre enn det jeg hadde klart å stensilere på veggen. Men om noen tror at jeg har Robbie Williams på veggen så hiver jeg hele skiten, tror jeg.

Gammel 04-01-11, 12:51   #6
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Tenkte det samme som Olympia og stemte derfor ballongjenta.
¨¨

Gammel 04-01-11, 12:53   #7
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Barbarella, her.

Har laget avstemming nå.

Nå tenkte jeg først og fremst på avstemming i heimen.
Men om både datter og mann stemmer for ballongene, bør det vel ha litt å si. Om det blir for søtt, for dere jakte på et nytt motiv heller?

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 12:55   #8
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Ingen av de

Gammel 04-01-11, 12:57   #9
Barbarella

Barbarella sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Nå tenkte jeg først og fremst på avstemming i heimen.
Men om både datter og mann stemmer for ballongene, bør det vel ha litt å si. Om det blir for søtt, for dere jakte på et nytt motiv heller?

Mannen har hele tiden vært med på Morrissey, men nå som det er et alternativ så synes han at ballongjenta er finere. Men han er med på det jeg sier, denne gangen er visst jeg sjefen. De har mange andre motiver også, men jeg blir bare mer forvirret dess flere jeg ser på. Denne synes jeg også var ganske kul:

Gammel 04-01-11, 12:58   #10
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Denne likte jeg godt! I en stue uten særlig mange andre fargeinnslag blir den sikkert råkul!

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 13:01   #11
Barbarella

Barbarella sin avatar

Standard

Nå synes jeg denne var fin også.

Veggen er lys grønn omtrent som putene på dette bildet, så jeg vet ikke om det blir så fint med det dataspill-mønsteret når det skal være så mange forskjellige farger?

Gammel 04-01-11, 13:01   #12
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Ble litt sliten av å se på den siste der, jeg.

Gammel 04-01-11, 13:05   #13
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg sier bare en ting: Joey!
Greit nok at man kanskje kan være venner for livet fan, men å ha Joey på veggen er vel kanskje litt drøyt ... Ja, for det er Joey det ligner på, helt klart!

Jeg syns absolutt ikke ballonjenten var sukkersøt. Det kommer bare an på resten av interiøret.

Gammel 04-01-11, 13:09   #14
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kartet og spillet var også kule, men jeg ville nok hatt de i svart om veggen var farget.
Rødt kart var uansett litt voldsomt syns jeg, minner om blod, kanskje treffende men ikke greit å ha i stor skala på vegg hjemme.
Hadde det vært i en litt mørkere grønn enn den du alt har på veggen hadde det blitt kult tror jeg.

Gammel 04-01-11, 13:12   #15
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Kartet og spillet var også kule, men jeg ville nok hatt de i svart om veggen var farget.
Rødt kart var uansett litt voldsomt syns jeg, minner om blod, kanskje treffende men ikke greit å ha i stor skala på vegg hjemme.
Hadde det vært i en litt mørkere grønn enn den du alt har på veggen hadde det blitt kult tror jeg.

...eller blått som havet!

Jeg stemmer i utgangspunktet for Morrissey, men er enig i at tegningen dessverre ikke er knallgod.

Gammel 04-01-11, 15:26   #16
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Morrissey kunne vært hvem som helst egentlig, og da blir det jo ikke kult.

Jeg stemte på ballongjenta, synes kanskje det passer best i en gang av dem du har vist til nå.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 15:40   #17
Barbarella

Barbarella sin avatar

Standard

Jeg hører på flertallet og har bestilt ballongjenta. Tror det blir bra.

Gammel 04-01-11, 15:47   #18
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Er dere litt datanerd (siden space invaders var over her tenkte jeg)? Det er vi, og vi skal ha pacman på lekerommet oppe. Også funnet på ebay.

Gammel 04-01-11, 16:03   #19
Barbarella

Barbarella sin avatar

Standard

Vi er ikke datanerder, men mannen er.

Gammel 04-01-11, 18:01   #20
amanas

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Ballongjenten var finest synes jeg

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:48.