Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Anbefal meg en oppvaskmaskin

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-10, 13:27   #1
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 460
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Anbefal meg en oppvaskmaskin

Vi har en innebygd oppvaskemaskin som er ekstremt dårlig. Det er en whirlpool fra ikea og vasker ikke reint i det hele tatt.
Nå har vi hatt besøk av mamma her i julen og hun ønsker å gi oss en ny i julegave.
Hva bør vi velge?
Mener at det var en tråd om dette for ikke så lenge siden, men finner den ikke igjen.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 13:36   #2
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en oppvaskemaskin

Nå fant jeg den.
Er det denne vi bør gå for: http://www.expert.no/product/product...ntifier=117175 ?

Gammel 25-12-10, 13:47   #3
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Ja.

Gammel 25-12-10, 14:12   #4
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Standard

Hmm.. Usikker på om den passer. Døren vi har i dag er 595x695 og brutto målet på den asko maskinen er noen cm større.

Gammel 25-12-10, 14:18   #5
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

På denne maskinen kan det monteres møbeldør med følgende dimensjoner:
Bredde: 596 mm
Høyde: 700 - 800 mm (min - maks)

http://www.asko.org/kjokken/oppvaskm...ko-d5255xxlfi/

Gammel 25-12-10, 14:50   #6
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Standard

Takker og bukker.

Gammel 25-12-10, 14:56   #7
Albertine
Passiv

Standard

Det er den du skal ha ja. Jeg har hatt min i en uke og elsker den.

Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 21:35   #8
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Asko,ja.. Ja,jeg har nå hatt min Asko-maskin akkurat litt over 5 år,og så bestemte den seg for å ta kvelden på lille julaften kl.17.30. Håper det er en enkel sak å fikse,har jo aldri hatt noe trøbbel med den før,men den tar ikke inn vann,så da er det vel noe pumpegreier som har røket. For ordens skyld;jeg har ikke den maskinen du linket til her,da.

Edit: Trekker tilbake det jeg sa med at det var noe feil på maskinen min,jeg.
Vannrøret hadde frosset,så intens oppvarming var det som skulle til,Asko er en finfin maskin det.

Sist redigert av Rabbit : 27-12-10 kl 00:21.
Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 14:04   #9
livit
Duracell

livit sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg en oppvaskmaskin

vi har også asko xxl og er kjempefornøyd !

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 14:18   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis dere har åpen kjøkkenløsning, er det viktig at den er stillegående. 44db er veldig bra.

Gammel 29-12-10, 14:24   #11
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Vi har også den dritten fra Ikea og må ha ny før jeg blir gal. Den Askoen må jeg sjekke opp.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 17:46   #12
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Har også den store fra Asko og den anbefales virkelig!

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 19:44   #13
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hvis dere har åpen kjøkkenløsning, er det viktig at den er stillegående. 44db er veldig bra.

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Har også den store fra Asko og den anbefales virkelig!

Hvordan er askoen i forhold til støy da? Dere som har erfaring?

Gammel 29-12-10, 19:46   #14
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Standard

Stille som en mus. Vi har åpen kjøkkenløsning og må kikke på displayet for å se om den er ferdig eller ikke når vi sitter i stua.

Gammel 29-12-10, 20:04   #15
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Elsker XXL-Askoen vår. Vi har ikke innebygd, men vil tippe den er ganske så lik den du lenket til, Mex? Nummeret er i alle fall 5155.

Den var dyr, men vi angrer ikke!

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 20:11   #16
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi hadde ikke plass til XXL, men den vanlige typen - men allikevel med tre kurver. Vi elsker den! Får SÅ mye mer inn i oppvaskmaskinen. Vi har åpen kjøkkenløsning til stua. Hører oppvaskmaskinen, men et helt akseptabelt lydnivå.

Gammel 29-12-10, 20:17   #17
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Standard

Skal ta meg en tur på Expert i morgen og titte.
Håper litt at det skal være noe nyttårssalg, det hadde vært noe.

Gammel 30-12-10, 08:52   #18
Albertine
Passiv

Standard

Den blir enda mer stillegående når den er innebygd.

Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 09:26   #19
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Vi trenger også ny oppvaskmaskin, men ikke innebygd. Er det Asko man bør gå for da også?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 10:09   #20
Albertine
Passiv

Standard

Den er best uansett, den. (Skulle tro jeg var kjøpt og betalt av Asko... )

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:39.