Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Rice skåler. Hvor får jeg kjøpt?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-11, 12:44   #1
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Spørsmål

Rice skåler. Hvor får jeg kjøpt?

Jeg har forelsket meg totalt i Rice, det er genialt i campingvogna.
Jeg kjøpte en del i fjor, og nå skal resten av plasten byttes ut med Rice.
Har fått handlet masse for julegavepengene mine, asjetter, boller og kopper. Men jeg mangler dype asjetter og finner det ikke noe sted. Jeg er så dårlig på å google.
Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i?
Jeg har vel funnet et par steder men de var rosa. Jeg vil ikke ha rosa, helst dusty blue.
Kan noen hjelpe?

Gammel 09-01-11, 13:33   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rice skåler. Hvor får jeg kjøpt?

http://www.deerdarling.no/?nr=90&idk...&kat_name=Rice

Gammel 09-01-11, 13:34   #3
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

http://www.sweetmemories.no/index.ph...7f0744bb8b6aef

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 13:35   #4
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

og disse- litt større tror jeg:
http://www.rakkaren.no/productdetails.php?product=3790

Gammel 09-01-11, 13:36   #5
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

Og her: http://rafens.no/produkter/rice/tall...p_rosa_melamin

Gammel 09-01-11, 13:37   #6
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

og til slutt disse:
http://www.hostbarn.no/productdetails.php?product=394

Gammel 09-01-11, 13:51   #7
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Åhhh. Takk skal dere ha.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:16.