|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
villende
|
![]() God og tidløs vinterkåpeJeg ønsker meg en fin, varm og tidløs halvlang vinterkåpe med godt snitt. Jeg har en "haug" med kåper til rundt tuselappen som alle har blitt stygge etter et par sesongers bruk og tenker at jeg egentlig like gjerne legger litt penger i en som har god kvalitet. Noen som har noen tips? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
villende
|
![]() Sv: God og tidløs vinterkåpeJeg er enig i at Bruuns Bazaar har mye fint, og jeg har tittet litt på denne, enten i rød eller sort (jeg har mye sorte og grå vinterklær og garderoben min tåler fint en rød kåpe): |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Peppy!
|
![]() Sv: God og tidløs vinterkåpeHva mener du med vrengt sau? Vil du ha saueskinnskåpe? Eller ser du for deg noe som ikke er glatt, men litt rufsete? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
villende
|
![]() Sv: God og tidløs vinterkåpe"Vrengt sau" er pseudonym for saueskinnskåpe med glatt overflate. Jeg har sett at det finnes saueskinnskåper med ullen ut. Jeg ønsker meg en "Uggs-style" kåpe, ikke i snitt, men i utføring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
intro
|
![]() Sv: God og tidløs vinterkåpe
Ja, jeg fant min i skapet til bestemor.
![]() |
![]() |
#12 |
Smugleser
|
Mamma kastet sin. Oppdaget jeg da jeg ville ha den, for en sånn ca 15 år siden.
![]() |
#13 |
villende
|
Jeg skjønner at dette tydeligvis er dialekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Off the map.
|
![]() Sv: God og tidløs vinterkåpeDyrt behøver ikke å bety bra. Jeg fikk en kåpe til 3-4000 (Malene Birger) som jeg bare har brukt et par-tre ganger, den ble veldig raskt full i nupper.
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Du skriver at de adder noen centimeter. Det er jo ikke nødvendigvis negativt for alle.
![]() |
#19 |
villende
|
Sant nok, men Monsoon kjenner meg jo IRL og vet at jeg er temmelig rett i figuren, så hun har nok rett i at de klaffene ikke nødvendigvis er mest kledlig på meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Ute på tur
|
![]() Sv: God og tidløs vinterkåpehttp://img710.imageshack.us/img710/3...00914at921.png
![]() |
|
|