|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
www.bomulls.no
|
![]() Hjelp meg å finne arbeidsplass til stuen!Ja, kort fortalt saa har vi en krok i stuen som er ganske tom, naar ikke det staar et juletre i stuen
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 30-01-11 kl 16:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hjelp meg aa finne arbeidsplass til stuen!Ja, altsaa - forslag tas imot med stor takk. Og her er et bilde av den aktuelle kroken:
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 30-01-11 kl 16:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hjelp meg aa finne arbeidsplass til stuen!Saa denne paa Jysk naa, men saa var det kvaliteten ...og igjen, dybden. Men noe ala dette hadde definitivt vaert aktuelt:
![]() |
#6 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hjelp meg aa finne arbeidsplass til stuen!
Pffft ...ikke noe alternativ.
![]() |
#7 |
Tankefull
|
![]() Sv: Hjelp meg aa finne arbeidsplass til stuen!Men nå ser jeg bare det jeg ser på bildet da. Kan det være en ide å flytte den sorte kommoden under speilet, også få plass til det store?
![]() |
#8 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hjelp meg aa finne arbeidsplass til stuen!Ja, hadde bare det gaatt an. Det er et vindu der med skjenk under, og den skjenken er dessverre for lang, rundt 155 cm, saa den vil dertil stikke 15 cm ut over doeraapningen. Kan ikke sette den noe annet sted heller for aa gjoere plass til bordet fra Ikea, for den er for lang der TV-en staar i dag ...vi slet en god stund for aa finne TV-benk etter passe maal ogsaa. I det hele tatt litt dumme maal paa noen av kortveggene vaare.
![]() |
#9 |
Tankefull
|
![]() Sv: Hjelp meg å finne arbeidsplass til stuen!Men hvilken sjenk har dere?
![]() |
#10 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hjelp meg å finne arbeidsplass til stuen!Jeg skal faa tatt noen bilder jeg. Av hvordan det er og hvordan jeg ser for meg at det kan bli, dersom det er mulig aa speilvende sofaen bl.a.
![]() |
#11 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hjelp meg å finne arbeidsplass til stuen!Vi har skatollet fra Ikea. Veldig fornøyd med det, ikke minst at jeg kan lukke igjen alt rotet.
![]() |
#13 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hjelp meg å finne arbeidsplass til stuen!Kan hende dette hadde gaatt an da, selv om det blir mer en pult igjen ... Den er i allefall baade brunsort og hvit, som er akkurat de fargene vi har i tillegg til graa sofa.
![]() |
#16 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp meg å finne arbeidsplass til stuen!
Eller en smal glassplate?
![]() |
#17 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hjelp meg å finne arbeidsplass til stuen!Sier som Salt, ben + plate.
![]() |
#18 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hjelp meg å finne arbeidsplass til stuen!Aaaah, der er beina ja. Jeg var saa usikker paa om det var et helt bord eller plate + bord. Fant ikke bena alene. TAKK SALT!!
![]() |
#20 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp meg aa finne arbeidsplass til stuen!Vi har denne :
![]() |
|
|