|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Venner på FBER du VENNER med alle vennene dine på fb? Eller har du en haug med bekjente og mindre bekjente der og?
![]() |
#3 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Venner på FBDe jeg har på fb:
![]() |
#4 |
Svabergindianer
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
![]() Sv: Venner på FBJeg har venner og bekjente på FB. Og av de er det noen jeg aldri har møtt, men blitt kjent med gjennom forum. Men jeg er sikker på at hadde vi møtt hverandre hadde vi garantert stoppet opp og pratet. Sikkert gitt en klem også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Venner på FBJeg har møtt alle jeg har som venner på FP, men har avslått en del bekjente som jeg selvfølgelig hadde pratet med på gata, men som jeg ikke ønsker skal ha noe innsyn i mitt dagligliv. Jeg har også avslått endel jeg ikke ønsker å assosieres med. Trender viser at folk blir mer restriktive over hvem de legger til til FB, og at det ofte kun er nære relasjoner som står igjen.
![]() |
#6 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Venner på FBJeg har en ganske åpen facebook og er venner med både venner, familie, elever, tidligere klassekamerater osv. Jeg skriver aldri noe personlig på Facebook som jeg ikke kan si til postmannen eller skrive i avisen, så derfor godtaes alle som venner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Venner på FB
Jeg tror det er fornuftig å være mer og mer restriktiv. Jeg bruker veldig mye limited profile. Det er kun den aller nærmeste familie og venner som får se alt jeg legger ut.
![]() |
#8 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Venner på FBJeg har kvittet meg med over halvparten av FB-vennene mine. Selv om jeg ville slått av en prat med dem på gaten. Jeg gidder ikke dele alskens skit med gud og hvermansen, selv om jeg ikke skriver mer på Facebook enn jeg kunne skrevet med spraymaling på huset mitt.
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Venner på FBNei, men jeg er ikke venner med noen som jeg ikke aner hvem er eller hvor jeg har dem fra, eller deler noen interesser med. Jeg adder sjelden venner, det fleste adder meg. *lat* |
![]() |
![]() |
#10 |
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg plusser på tidligere venner(altså ikke uvenner, men heller ikke venner lenger), Foreldre fra ungenes barnehage og bekjente(som kollegaer av mannen eks.) Jeg har en venn som jeg aldri har møtt og det er kona til fetteren min.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Venner på FBJeg er venn med de fleste ja. Noen få er forumvenner, men av typen; vært på samme forum i mange år. Men livet er jo sånn at hvor mye kontakt man har varierer, og jeg sletter ingen fra FB selv om vi har mindre kontakt nå enn før.
![]() |
![]() |
#12 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Venner på FBJeg har mange som ikke er venner, av typen nåværende og tidligere kolleger, mer og mindre fjerne bekjentskaper, folk jeg har kjent godt tidligere men ikke lenger har noe annet enn Facebook-kontakt med osv. Forumvenner har jeg mange av der, men ikke folk jeg aldri har møtt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jepp, akkurat sånn har jeg også det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Venner på FBHar også stort sett familie, venner og tidligere klassevenner på lista mi.
![]() |
#15 |
By the Sea
|
Jeg har venner, familie og bekjente på lista mi. Mitt kriterie for å akseptere en venneforespørsel, er et det er en person jeg ville stoppet og slått av en prat med om jeg møtte dem i byen. Jeg er mao verken sær eller kresen på hvem jeg godtar. Jeg har heller ikke begrenset innsyn for noen. Det blir litt for komplisert for meg, også synes jeg det er litt ugreit å gradere venner på den måten. Så jeg skriver og deler kun ting som kan leses/sees av hvemsomhelst.
![]() |
#16 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Venner på FBHvis en person jeg ikke ser for meg at jeg orker interagere med på FB, ser jeg ingen grunn til å ha vedkommende som venn der heller. Jeg har avslått mange gamle klassekamerater, kollegaer og folk jeg nok ellers ville vekslet noen ord med om jeg traff på.
![]() |
![]() |
#17 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Venner på FBJeg har familie, venner, bekjente og noen få gamle klassekamerater på lista. Bare et par av dem har jeg aldri møtt, men de er slektninger. Disse og noen til har ikke tilgang til veggen eller bildene mine. Jeg legger så godt som aldri til noen selv, annet enn på oppfordring, og jeg avviser flere venneforespørsler enn jeg godtar. Jeg tenker som så, at om jeg ikke har snakket med noen på femten år og ikke har brydd meg om dem siden, så har jeg ingen interesse av å snakke med dem nå heller.
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Venner på FBJeg er nok ganske streng med min liste... Har venner(da venner som jeg har god kontakt med) barndomsvenner(som jeg også har god kontakt med) familie og hobbyvenner. Før hadde jeg også arbeidskollegaer, men de slettet jeg da jeg ble langtidssykemeldt..... Jeg går igjennom listen min noen ganger i året, og sletter alle som jeg ser ikke komenterer hos meg, og som heller ikke jeg kommenterer hos. Altså de jeg ikke har noen kontakt med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Venner på FBTakk for påminnelsen. Jeg har endel perifere bekjente som jeg har lagt til med limited profile, men nå tok jeg en sletterunde. Liten vits i å ha venner som uansett ikke kan se hva jeg gjør på Facebook.
![]() |
|
|