Ønsker synspunkt på type ovn/innsats til nytt hus
Vi har faktisk (tru det eller ei), starta grunnarbeid på tomta til nytt hus. Teikningane er klare for lenge sidan, men eg klarer ikkje bli enig med meg sjølv kva som er best løysing for ovn. Den skal stå i hovedetasjen, som er oppe. Den havnar litt i "lause lufta", dvs ikkje i ein krok, men vil vere synlig både frå kjøkken og øvste stova (vi har tv-stove nede). Den skal stå ved ein yttervegg. Eg tenkte først å ha lecapipe med ein innsats. Men eg slit med å finne ein innsats som har vindu på tre sider, og som ikkje er altfor stor. Eg veit at Peiskompaniet har innsatsar med tre vindu, men dei er for store. Det er mulig å få ein murar til å lage ein slik sak, men det vil vel aldri bli like bra som ein skikkelig innsats som er laga for å vere ein ovn.
Så eg såg etter ein fin ovn i staden da, som kan dreiast rundt. Eg likar godt Contura sin, og trur den kan bli fin. For at den skal kunne dreiast må pipa opp frå toppen, og vere i stål - fint det også.
Men eg klarer ikkje heilt fri meg frå den der innsatsen. Ovnen er jo ikkje i bruk store delar av året, og ein innsats i ein vegg er jo langt mindre dominerande. Eg syns også at ovnen havnar sånn "midt i" hos oss - det blir trafikk her mellom stove og kjøkken, og litt synd å ha eit slikt "møbel" ståande og samle støv halve året? Kanskje litt finare med ein kvit vegg med innsats i? Kanskje kunne veggen berre vere halvhøg - og pipa vere borte med ytterveggen, slik at ein ikkje stengde av denne opningen for mykje.
Nuvel, dersom nokon framleis heng med i mine utbroderingar her - eg vil gjerne høyre kva tankar andre gjer seg.
Under følgjer planløysing med innsats (krysset), med ovn (svart dott), og bilde av ein aktuell ovn.
|