|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Textrovert
|
![]() Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?Jeg har selv en haug-gammal Nokia, og har aldri brukt verken iPhone eller en Android-telefon selv. Nå har mannen min fått en HTC Desire, og jeg kan tenke meg å kjøpe maken.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?Prinsipielt er mye likt... Husk imidlertid at det er alternativer til HTC Desire. F.eks. Samsung og LG har også gode Android-baserte telefoner.
![]() |
#4 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?Tusen takk for info, mrc.
![]() |
#5 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?Jeg har en HTC Desire HD da, den er litt større. Jeg kjøpte den pga større skjerm og bedre kamera, men jeg tror i grunn Desire kan være like så bra, og kanskje mer stabil?
![]() |
#6 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?Jeg er superfornøyd med min Desire, vil aldri ha Iphone!
![]() |
#7 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?Jeg vurderer Desire istedet for iPhone rett og slett pga pris. Dessuten innbiller jeg meg at den ikke er fullt så skjør?
![]() |
#8 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?Hovedforskjellen er operativsystemet. Iphone er låst til apple slik som f.eks musikken til itunes er. Andriod(som htc desire er) er mer åpen med google i ryggen; lettere å skifte ut programmer og funksjoner. Iphone er låst til slik apple vil at det skal være. Pr.dags dato er det i tillegg andriod som har flest gratisprogrammer.
![]() |
#9 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?Iphone er betydelig dyrere enn Desire. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?Jeg ville ikke byttet min Desire i en iPhone om jeg så fikk den kastet etter meg.
![]() |
#11 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?Jeg har en batteristyrer som "kills apps" jeg velger ut. Og så skrur jeg av trådløst nett på den, samt mobil nett. Da varer den lenger. Men ellers må jeg lagre daglig ja. (desire)
![]() |
#12 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?Her i huset er vi flere med Samsung Galaxy S. Super telefon. Jeg forstår ikke hvorfor folk vurdere iPhone når de har sett Galaxy-en.
![]() |
#13 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?Jeg har hatt HTC telefoner de siste 4-5 årene, Og forbannet meg på at jeg skulle ikke ha den driten igjen. Ble imidlertid overtalt til og prøve Desire HD som siste krampe. Og jeg er superfornøyd!! Mange kule apps på Market, Spotify for musikk og den er superrask å surfe med. Den bruker litt batteri når man surfer og leker, men det gjør vel de fleste.
![]() |
#14 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?
Jeg innstalerte den appen, og den låste hele outlooken min.. Noen spesiell jeg kan bruke som ikke gjør det? Dvs jeg fikk hele tiden synk. feil..
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?Jeg kan jo signere det mrc sier, men jeg vil slå et slag for iphone i dag jeg. Med en iphone kan du feks aldri være trygg på om klokka ringer når du hadde planer om å stå opp - en superfin måte å gjøre verden mer spennende på. Dessuten blir du lett identifiserbar siden man noen dager i året kan se på jobben på morgenen hvem som våkner med iphone. |
![]() |
![]() |
#16 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?Ha ha ha. Venninna min sendte meg denne: (Kilde: youtube.com)
![]() |
#17 |
ctrl+z
|
Det skjønner jeg veldig godt, Samsung suger virkelig big time. Jeg skal aldri tilbake. :grøss: Inspirert av denne tråden har jeg nå bestilt en Desire, så nå skal jeg slutte å mase om at jeg ønsker meg iPhone.
![]() |
#18 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Hva er det du mener ikke fungerer med Samsung da?
![]() |
#19 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?:Elskar MacBooken min, men skal aldri ha iPhone: |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?Jeg har elsket iPhonen min fra første sekund, og aldri vurdert noe annet. Å kalle den dårlig er jo direkte løgn. Den er et lite mirakel, er den.
![]() |
|
|