Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg ammer

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-07, 00:54   #1
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ammer

Jeg ammer nå, også er det så koselig å sitte å se ut på glitrende snøfnugg som laver ned tett i tett.

Gammel 27-02-07, 01:04   #2
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg ammer

Ja, men da går jeg å legger meg da. Natta.

:snakker med meg selv:

Gammel 27-02-07, 01:05   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sov godt – og lenge.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 02:13   #4
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Ååå, nå fikk jeg veldig tilbake den følelsen jeg hadde da Aurora var nyfødt.
Kaldt og mørkt ute, og varmt og godt og nyfødt baby og masse kos inne.

Gammel 27-02-07, 10:18   #5
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Det er så herlig fredelig med spedbarn noen utvalgte øyeblikk.

Min gutt avvendte seg selv forrige uke. Men det er bare et halvt år til neste ammerunde.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 14:30   #6
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her tar hver amming så lang tid at vi installerer oss foran tv´n.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 14:35   #7
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil hjeeeeeeeeeeeem!!

Gammel 27-02-07, 16:50   #8
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Ååå, nå fikk jeg veldig tilbake den følelsen jeg hadde da Aurora var nyfødt.
Kaldt og mørkt ute, og varmt og godt og nyfødt baby og masse kos inne.

Ja, det er en sånn spesiell steming. Sånn fredfull og deilig.

Teofelia: Han sov helt til klokken seks! 5 timer! Og var våken til kvart over syv, og da fikk jeg sovet i et kvarter til, og så var storebror i gang og det var bare å stå opp.

Arken: Jeg sitter forran skjermen her og taster med en hånd jeg.

Vimsen: Bare en måned igjen.

Gammel 27-02-07, 17:20   #9
linka-mor
Aquarist

linka-mor sin avatar

linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Hvis det er noe jeg savner fra spebarnstiden må det være de stille stundene med diende fornøyd baby... :savner: Uff, kjente det klirret litt i eggstokkene nå.

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 17:41   #10
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av linka-mor, her.

Hvis det er noe jeg savner fra spebarnstiden må det være de stille stundene med diende fornøyd baby... :savner: Uff, kjente det klirret litt i eggstokkene nå.

Også de deilige lydene.

Gammel 27-02-07, 18:26   #11
linka-mor
Aquarist

linka-mor sin avatar

linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Også de deilige lydene.

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 18:56   #12
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Også de deilige lydene.

Sukk ... bare 2-3 måneder igjen, nå ...

Gammel 27-02-07, 19:40   #13
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Også de deilige lydene.

Å ja! Stønn, grynt, mmm, snøft, mmm, mmm, mmm

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-07, 00:34   #14
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av linka-mor, her.

Akkurat dette kunne jeg skrevet selv...

Disse herlige nattestundene - stuptrøtt, men lykkelig, med et lite nurk som kikket fortrolig opp på meg med verdens herligste blå øyne og lagde små, fornøyde babylyder...

Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:38.