|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bedreviter
|
![]() Er det vår i Budapest nå?Yr påstår at det skal være strålende sol hele den kommende uken og temperaturer på rundt 4-6 grader. Og da vakler jeg mellom støvletter og vårsko. Og mellom ullkåpe og vårjakke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Er det vår i Budapest nå?Jeg har brent meg (eller mer presist; forfrosset meg) x antall ganger på å anta at det er vår og varmt og mildt på kontinentet mens det fremdeles er vinter her, så jeg hadde uten tvil gått for ullkåpe og støvletter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Er det vår i Budapest nå?
Mens jeg har holdt på å forgå av varme i London i februar, så jeg har litt ymse erfaringer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Er det vår i Budapest nå?Hmm, jeg bruker nå ullkåpe og støvletter når det er sol og fem varmegrader i mars her hjemme og jeg da. :frossenpinn: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det vår i Budapest nå?Støveletter, vårjakke og en ekstra genser?
![]() |
#10 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Er det vår i Budapest nå?Jeg har vært i Wien denne uken og der har vel temperaturen vært nokså den samme som du skisserer. Det har vært iskaldt og dunjakke, lue og skjerf måtte til. Veldig fint i solen om det var vindstille, men det ble veldig fort kaldt. Jeg ville absolutt hatt vinterjakke og sannsynligvis også støvletter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Er det vår i Budapest nå?
Eller en varm (og lang) ulljakke/kåpe. Det kan være veldig fint i solen, men i skyggen og om morgenen/kvelden er det iskaldt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Er det vår i Budapest nå?Budapest! :unnelig:
![]() |
|
|