|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Pipelyder i strømadapter, er det normalt?Vi kjøpte ny babycall av merket NeoNate i går, og liker den veldig godt. Men, det kommer pipelyder fra begge strømadapterne.Nå er jeg plaget av veldig overfølsomhet for lyd, så om dette fortsetter, kommer jeg til å bli gal. Mannen hører den ikke engang.
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pipelyder i strømadapter, er det normalt?Vi har piping i den ene laderen til DS, fryktelig irriterendes. Har aldri opplevd det før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2011
![]() |
![]() Sv: Pipelyder i strømadapter, er det normalt?
Hei, AC-adapteren skal ikke lage lyd når den lader, kun når den står i støpsel uten at babycall'en er plugget inn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Pipelyder i strømadapter, er det normalt?Så da burde vi gå tilbake til Elkjøp med den?
![]() |
![]() |
#5 |
trøtt
|
![]() Sv: Pipelyder i strømadapter, er det normalt?Er det sånn veldig høyfrekvent lyd? Jeg hører av og til det fra vanlige mobilladere, og har bare tenkt at det er straffen for å ha god hørsel.
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Pipelyder i strømadapter, er det normalt?Høyfrekvent, ja. Og jeg blir fullstendig gal av den, det ender med at vi kutter ut strømadapterne og bare bruker batterier om vi ikke får byttet den eller det er normalt at det er sånn. Mannen hører den som sagt ikke i det hele tatt, men jeg tror babyen hører den.
![]() |
![]() |
#7 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pipelyder i strømadapter, er det normalt?Jeg hører jo nesten ikke, så jeg hadde sikkert ikke brydd meg.
![]() |
#8 |
er her
|
![]() Sv: Pipelyder i strømadapter, er det normalt?Pipelyd når noe er ferdig ladet er ganske vanlig ja, men om det er en sak som går på strøm så burde den ikke pipe.
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Pipelyder i strømadapter, er det normalt?
Det er kanskje nettopp det som er problemet mitt, at jeg også hører veldig dårlig, men akkurat enkelte lyder er veldig dominerende. Og sånne lyder gjør meg gal, jeg er veldig sensitiv på enkelte lyder, så f.eks. vifta på badet får jeg fysisk vondt av å høre på, samme med når mannen min hoster. Klarer ikke overse denne pipingen heller, og den "henger fast" i hodet mitt når jeg går ut.
Her er det ikke babycallen som piper, men strømadapterne. Til begge to. Laderen til foreldreenheten piper hvis den er tilkoblet strøm uten at babycallen er i, og det er jo helt greit i grunnen.
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Pipelyder i strømadapter, er det normalt?Endte med å bytte den i en Avent i dag.
![]() |
![]() |
|
|