|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I endring
|
![]() 5 dagers prosjektHva kan jeg som er middels nevenyttig klare av oppussing på 5dager (Onsdag til Søndag)?
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: 5 dagers prosjektDu rekker fint å male, vil jeg anta. (Uten at jeg vet hvor stor gang det er snakk om, altså).
![]() |
#4 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: 5 dagers prosjektNå får du grunning med kvistlakk i, så da slipper du unna et strøk.
![]() |
#5 |
I endring
|
![]() Sv: 5 dagers prosjektEr den grunnningen brukende da? Sist vi var og skulle ha fikk vi beskjed om at den ikke var god nok.
![]() |
#6 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 5 dagers prosjektJeg vet ikkke hvor stor gang du har jeg altså, men jeg malte hele stua her tre strøk på en liten helg (torsdag til lørdagskveld), og da var jeg helt alene om å flytte alle store, tunge møbler osv. Det gikk helt fint! Rydde fikk jeg også gjort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
I endring
|
![]() Sv: 5 dagers prosjektDet blir noen meter med vegg da det er en slik lang smal tarm og jeg må ta taket også vist jeg bestemmer meg for å sette igang. Barn skal også tas vare på frem mot leggetid.
![]() |
#9 |
I endring
|
![]() Sv: 5 dagers prosjektGår for Kokos sin råhvit tror jeg.
![]() |
#10 |
Off the map.
|
![]() Sv: 5 dagers prosjektJeg hadde ikke slitt meg ut med den akrylen. Det blir veldig fint med det samme, men ikke glem at tre beveger seg, så det kommer til en viss grad til å sprekke opp uansett.
![]() |
#11 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: 5 dagers prosjektKommer jo an på størrelsen på gangen det
![]() |
#14 |
Curlingkone
|
![]() Sv: 5 dagers prosjektNår du har tatt runden med kvistlakk er den tørr der du startet først, så det er bare å kjøre på.
![]() |
#15 |
I endring
|
![]() Sv: 5 dagers prosjektDen ene ledningen er ikke mulig å fjerne da det er hovedtilførselen til sikringskapet, de andre kan jeg jo fjerne men jeg hater å klamre(jada jeg er elektriker, men den delen har jeg aldri likt.) Har lest meg frem til at listene blir finest med oljemaling men kan grunnes med vannmaling så da grunner jeg alt sammen, maskerer lister og maler vegger og tak før jeg maskerer for å male lister med oljemaling. Jeg er dårlig på dette kjenner jeg.
![]() |
#16 |
I endring
|
![]() Sv: 5 dagers prosjektNy tidsplan:
![]() |
#18 |
I endring
|
![]() Sv: 5 dagers prosjektAlt skal være blendende hvitt. Det vil si ett malingspann med hvitt uten tilsatt noe som helst.
![]() |
#19 |
I endring
|
![]() Sv: 5 dagers prosjektMannen oppdaget selvfølgelig kvistlakken og la ut av seg hvor unødvendig det var å male gangen, da han hadde planer om å rive både vegger og tak i gangen.
![]() |
|
|