|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvilke regler bryter du med overlegg? | |||
Bryter fartsgrensene med overlegg innimellom |
![]() ![]() ![]() ![]() |
154 | 62,10% |
Går på det toalettet som er ledig, uavhengig av hva det er bilde av på døren |
114 | 45,97% |
Kjører på rødt lys om natten når det ikke er noen biler i en kilometers omkrets |
25 | 10,08% |
Dropper blå plastsokker utenpå skoene på treninssenteret eller i barnehagen - selv om det regner ute |
43 | 17,34% |
Borrer eller støyer på tider det egentlig ikke er lov i følge borettslagsreglene |
16 | 6,45% |
Råparkerer barnevogner i oppgangen selv om det egentlig ikke er lov pga brannvernforskrifter |
19 | 7,66% |
Smugspiser sjokolade før middag så barnet ditt (som selvsagt ikke får lov til slikt) ikke ser det |
209 | 84,27% |
Tar med resten av kaffekoppen din inn i møtesaler med forbudsskilt mot mat og drikke |
68 | 27,42% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 248. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hvor opprørsk er du? Hvilke regler bryter du med overlegg?Inspirert av "bråk i blokken" og "varsle bilister om fartskontroller" trådene lurer jeg på hvor nøye FPere er med å følge ulike regler. Sist redigert av daffy : 27-06-08 kl 13:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor opprørsk er du? Hvilke regler bryter du med overlegg?Jeg er veldig lovlydig, i grunnen. Bryter nesten bare uskrevne regler (slike som omhandler ryddighetsnivå og slikt
![]() |
#6 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor opprørsk er du? Hvilke regler bryter du med overlegg?Jeg smugspiser av og til før middag og i teorien går jeg på herredo hvis det er lang kø på damedo (men bare i teorien, som i at jeg synes det er helt greit, men jeg tør visst ikke å omsette det i praksis
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvor opprørsk er du? Hvilke regler bryter du med overlegg?Det hender jeg gambler på sikkerhetsmarginene til speedometeret og politilaseren og ligger 10 km/t over grensen i 80- og 90-sonen.
![]() |
#10 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor opprørsk er du? Hvilke regler bryter du med overlegg?
Jeg spiser ofte sjokolade uten at Poden ser, men da stort sett etter (hans) leggetid, ikke i smug om ettermiddagen.
![]() |
#12 |
frakoblet
|
![]() Sv: Hvor opprørsk er du? Hvilke regler bryter du med overlegg?Åh, var det en poll?! Da synder jeg på det med dodørene om jeg er skikkelig trengt og køen er lang, og kanskje på det med sjokoladen.
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Hvor opprørsk er du? Hvilke regler bryter du med overlegg?Jeg innrømmer ærlig at jeg ved flere anledninger har brutt fartsgrensene med overlegg, at jeg smugspiser sjokolade og at jeg driter i kjønnsbegrensningene på dodøra hvis jeg MÅ. Dvs, jeg ser an lokalene litt, i baren jeg jobber/jobbet er det fri flyt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor opprørsk er du? Hvilke regler bryter du med overlegg?Smugspising av sjokolade
![]() |
#15 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor opprørsk er du? Hvilke regler bryter du med overlegg?Jeg bryter fartsgrenser og smugspiser sjokolade...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor opprørsk er du? Hvilke regler bryter du med overlegg?Oj, nå følte jeg meg ganske så prektig:kmegg: |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Hvor opprørsk er du? Hvilke regler bryter du med overlegg?Jeg har aldri behov for å bryte en regel bare for å gjøre det. Men jeg gjør det sånn med jevne mellomrom uansett hvis jeg føler jeg har en grunn til det. Småspiser sjokolade gjør jeg hele tiden, ligger litt i overkant av fartsgrensen gjør jeg vel og. Det er ikke alltid jeg bruker de blå sokkene, men jeg gjør det stort sett om det regner. Om jeg måtte på do hadde jeg heller gått på herredoen enn å stått i timelang kø dersom det ikke passet seg sånn, osv, osv.
![]() |
#19 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
![]() Sv: Hvor opprørsk er du? Hvilke regler bryter du med overlegg?Alle bortsett fra å råparkere barnevogner i oppgangen selv om det egentlig ikke er lov pga brannvernforskrifter. Mest fordi vi bor i enebolig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Hvor opprørsk er du? Hvilke regler bryter du med overlegg?Jeg bryter fartesgrenser og smugspiser sjokolade. Og så hender det at jeg råparkerer barnevogna (men jeg slår den sammen så den tar liten plass, dah).
![]() |
|
|