|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Hvordan reiser vi billigst til London?Sambo og jeg skal på kjærestetur, og London frister. |
![]() |
![]() |
#2 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan reiser vi billigst til London?Vi bodde her da vi var der med ungene. Ligger i Kensington. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hvordan reiser vi billigst til London?Det kommer jo an på hvor du reiser fra, men vil tro at Ryanair, Norwegian eller BMI er de rimeligste alternativene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvordan reiser vi billigst til London?
![]() |
![]() |
#5 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Re: Hvordan reiser vi billigst til London?Vi har reist til London mange ganger, og har endt opp med at Norwegian har vært billigst hver gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bare sær
![]() Sv: Hvordan reiser vi billigst til London?Der har jeg også bodd. Helt greit med barn.
![]() |
#7 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hvordan reiser vi billigst til London?Vi var veldig fornøyd med www.hoxtonhotels.com
![]() |
#8 |
Står på egne ben
![]() Sv: Hvordan reiser vi billigst til London?Forrige gang jeg var i London så reiste jeg til Gatwick, og det var supert å lande der istedenfor på Standsted. Da bodde vi rett ved Victoria Station sånn at vi slapp å bakse med kofferter på undergrunnen. Flytoget går rett til Victoria Station. Vi bodde på Best Western hotellet der, men det lå 5 minutter gåtur unna. Det lå et hotell i selve stasjonsbygget også, men nå husker jeg ikke hva det heter. Undergrunnen er samme sted som togstasjonen og det er lett å komme seg dit en vi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Hvordan reiser vi billigst til London?Nå reiser ikke jeg med Ryan Air av prinsipp (det er kvalmt av de pengene jeg sparer kommer av at de som jobber der ikke får sykepenger, og ikke får lønn når fly blir kansellert - og jeg vil ikke ha en pilot som måtte ta en ekstra flygning selv om han var syk for å få penger til husleia) Men det er mye billige billetter også med andre selskaper av de større aktørene hvis man er heldig. Det er derfor en god ide å sjekke også slike søkemotorer (f.eks. finn.no Reise o.l.) Etter ryktene har bl.a. SAS akkurat lagt ut billige sommerbilletter. Fordelene er jo at alle ekstragebyrer ikke er aktuelle, bagasjereglene er mye mer romslige (særlig viktig i London..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvordan reiser vi billigst til London?Neste tur reiser vi med British Airways, 2.600,- t/r for 2 personer.
![]() |
#11 |
Fru Jacobsen
![]() Re: Hvordan reiser vi billigst til London?Norwegian lander på Gatwick nå. (I allefall sist jeg var der) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Hvordan reiser vi billigst til London?
Gådd, jeg veit vi har diskutert dette hundre ganger her på forumet, men jeg klarer ikke å la feilaktigheter stå uimotsagt.
![]() |
#13 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hvordan reiser vi billigst til London?Jeg syns Ryanair er helt greit på korte turer, og har reist mange ganger med de til London. Det koster jo nesten ingenting. Som Zulu sier er det null problem å komme seg til sentrum fra Stansted. Litt køer er det jo, for man må stå i kø for å komme ombord hvis man vil sitte sammen (med mindre man betaler for priority boarding, da). Og kaffe kan man kjøpe på flyplassen og ta med seg, eller kjøpe på flyet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() Sv: Hvordan reiser vi billigst til London?Man flyr selvsagt ikke Ryanair til London. Man flyr SAS, BA eller Norwegian.
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan reiser vi billigst til London? |
![]() |
![]() |
#18 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Hvordan reiser vi billigst til London?Gud, Nepal, så heldig du er. Der har jeg vært for kjempelengesiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan reiser vi billigst til London?Mulig at Norwegian er billigst når man er to og kan reise til ubekvemme tider. Ellers opplever vi at BA pleier å være billigst når man skal reise til fornuftige tider. Og der får man servert gratis drikke og en liten snacks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan reiser vi billigst til London?Vi må helst reise på en helg, så vi får vente til siste liten kanskje? Å betale over 5000 bare for flybilletter er ikke så aktuelt. |
![]() |
![]() |
|
|