|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Reptilparken i Oslo?Ja, absolutt. Vi har vært der et par ganger, og det er alltid gøy. Det er ganske lite, men de holder på å bygge ut der nå, tror jeg. Det er åpent for det.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Reptilparken i Oslo?Vi skulle egentlig dit for noen uker siden med Poden. Ble litt forvirret da vi kom til stedet vi trodde det lå i Storgata - de hadde flyttet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reptilparken i Oslo?Vi likte det veldig godt!
![]() |
#5 |
superbruker
|
![]() Sv: Reptilparken i Oslo?Vi var der når det lå i Storgata. Virker som om det har flyttet? Det var ikke verdt inngangspengene. Det var alt for varmt, klamt og ikke minst trangt. Man fikk ikke sett noe. En stor skuffelse.
![]() |
#6 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reptilparken i Oslo?Vi har vært der flere ganger med Try på nesten tre. Jeg synes det har blitt skikkelig fint etter de flytta, men det er ikke helt ferdig ennå. Det er allikevel verdt å ta turen.
![]() |
#8 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Reptilparken i Oslo?
Hvor har de flyttet?
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() |
#10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reptilparken i Oslo?Kanskje jeg skulle ta med meg barna dit og bedrive litt eksponeringsterapi for meg selv. :slangeskrekk
![]() |
#11 |
superbruker
|
Vi var der i sommer. Det var så fullt at man ikke kunne snu seg en gang. Så varmt som det var da, er ikke nødvendig. Dyrene er jo i bur og har varmelamper. Det var flere som gikk pga av varmen. Vi kom ikke nærme nok glassene til å se dyrene skikkelig. Jeg måtte løfte barna opp for at de skulle kunne se over hodene på de som stod nærmest glassene.
![]() |
#13 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Reptilparken i Oslo?Jeg synes reptilparken er strålende, har vært det et par ganger med barn og både de små og de store har trivdes godt. Den er jo liten så det tar ikke lange tiden og kikke gjennom men moro er det for det. Og er man heldig så får man holde en slange eller øgle. Jeg har holdt en av de større kvelerslangene der, det var en stor opplevelse (Den svære gule og hvite for de som så Senkveld sist fredag). |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reptilparken i Oslo?Lille Try fikk klappe en slange sist vi var der. Det er forresten mye bedre plass i de nye lokalene, flere rom og to etasjer, og terrariene er i fin øyehøyde for smårollinger. Også har de små krakker til å stå på til utlån. Også skulle de få silkeaper i løpet av våren.
![]() |
#16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reptilparken i Oslo?Innser at jeg har en lang vei å gå før jeg kan ta i bruk ordet vakker om en slange.
![]() |
#17 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Reptilparken i Oslo?Jeg har også vært der og holdt slange!
![]() |
#18 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Reptilparken i Oslo?Ja, vi har vært der. Jeg ble faktisk litt skuffet over at det var så lite. Hadde trodd det var mye mer å se der. Men absolutt interessant å se de reptilene som var der da. Storebror fikk også lov til å holde en slange. Ja, alle som ville fikk så klart lov til det da, men det var bare storebror som ville. Lillesøster orket ikke engang å se på akkurat det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Reptilparken i Oslo?Åh, er de i nye lokaler nå ja. Kanskje det har blitt større og bedre da. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|