|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
<*(((<
|
![]() Sv: Hvor ser man på hester i Trondheim?Voll gård er jo en mulighet, og de har åpen gård nå på søndag ser jeg: http://www.vollgard.no/voll/index.ph...d=12&Itemid=27
![]() |
#3 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvor ser man på hester i Trondheim?Vi er ikke så gode på å vente til søndag. Vi vil i morgen.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ser man på hester i Trondheim?Bratsberg ridesenter, Reppe ridesenter, Bruråk, Vaadan også er det vel et par staller på Væretrøa/Ranheim. Om det går an å få ri må man nesten undersøke, men titte skulle vel gå greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvor ser man på hester i Trondheim?Vi er ikke så gode på å vente til søndag. Vi vil i morgen.
![]() |
#6 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvor ser man på hester i Trondheim?
Ja? Kan man bare dra til slike steder? Rusle rett inn i stallen, liksom?
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ser man på hester i Trondheim?Det kan vel være greit å høre om det er i orden at dere ser litt men det burde ikke være noe problem. Jeg ville dratt til Reppe eller Bratsberg siden de er mer typiske ridesentre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
<*(((<
|
![]() Sv: Hvor ser man på hester i Trondheim?
Har unger, planer om Pirbadet (hvis mor har mulighet til å være med og mannsoppdekke) og ellers holde oss mer eller mindre innendørs hele helga. :droppet å ta med dresser hjem:
![]() |
#11 |
maler
|
![]() Sv: Hvor ser man på hester i Trondheim?Reppe vet jeg har muligheter hvis dere ringer og avtaler. Det koster nok litt å prøve å ri utenom alle åpningstider, men jeg vet de har muligheter for å leie ponni for en tur. Det er vel avhengig av at det er noen som har tid i morgen da.
![]() |
#12 |
Originala
|
![]() Sv: Hvor ser man på hester i Trondheim?Sånn til en senere anledning kan jeg tipse om Fogdegaarden på Melhus, http://www.fogdegaarden.no/. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|