|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Minsteegeninnsats før meglerprisantydningsmøte?Jeg får besøk av megler i morgen kl. halv ni. Han skal titte på kåken og finne ut hvor mye noen kommer til å gidde å betale for den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Helt konge
|
![]() Sv: Minsteegeninnsats før meglerprisantydningsmøte?Det vil si, bruk nettverket ditt og få tømt den hersens verandaen. Få den til å overflate rydde og vaske kjapt over gulvene. Det er nok i massevis før megleren kommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Minsteegeninnsats før meglerprisantydningsmøte?Du trenger ikke gjøre omtrent noen verdens ting - meglere er proffe og bløffes ikke mer enn maks tyve kroner av nyshinet versus bare la det være. |
![]() |
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Minsteegeninnsats før meglerprisantydningsmøte?Jeg tror desverre det er nødvendig å ha det såpass på plass at man ser potensialet. Ser man at det er en fin veranda under møblene, eller ser det søplete ut? Førstnevnte er ok.
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Minsteegeninnsats før meglerprisantydningsmøte?Ja - verandaen ja. Den må tømmes. Sett folk i arbeid. |
![]() |
![]() |
#8 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: Minsteegeninnsats før meglerprisantydningsmøte?Om du får hjelp til å ta verandaen er det bra, ellers blås de største kaninene under et teppe og forklar ståa. Det er ikke rotet som setter prisantydningen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Minsteegeninnsats før meglerprisantydningsmøte?Nå synser jeg fælt her altså, men jeg vil jo tro at en megler er flinkere til å se potensialet bak rot all den tid du kan forsikre han/hun om at det vil være ordnet opp i god tid før bilder skal tas og visning? Spesielt dersom megler har kjennskapet til området fra før?
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Minsteegeninnsats før meglerprisantydningsmøte?Jeg får ikke tømt verandaen, men jeg kan stable bedre så man ser bedre. Potensialet synes. Det er jo det eneste som er verdt å se på her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Minsteegeninnsats før meglerprisantydningsmøte?Da trenger du ikke gjøre noe som helst utover å sørge for at han ser hvor stor verandaen er. |
![]() |
![]() |
#12 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: Minsteegeninnsats før meglerprisantydningsmøte?Jeg regner med at megleren er proff og har noenlunde oversikt over tilsvarende leiligheter at h*n klarer å se bak rote-verandaen også om du ikke får hjelp til å tømme den. Det er vel takstmannen som setter taksten etterhvert samme hva? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Minsteegeninnsats før meglerprisantydningsmøte?Hva man evt. skal gjøre med leiligheten for å få den til å framstå mest mulig fresh, er vel noe som er lurt å diskutere med megleren? Jeg ville ikke ha stresset før verdivurdering. (Ok, sikkert litt.
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Minsteegeninnsats før meglerprisantydningsmøte?
Ja, ikke sant? Jeg vil jo gjerne vite hva det er poeng i å bruke tid&penger på av denslags også, så jeg har ikke engang vurdert å ordne lister eller dører før dette første innledende møtet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Minsteegeninnsats før meglerprisantydningsmøte?Min meglersøster (nå vel, eiendomsrådgiver, foreløpig) sier hun ikke ser på rot på verdivurdering. Det er vel mest antall rom, størrelse og beliggenhet og slikt de ser på da, tror jeg. Og som Irma sier, hva som bør gjøres kan man spørre megler om. Rydde kan du gjøre før bildene skal tas.
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Minsteegeninnsats før meglerprisantydningsmøte?Jeg sendte en mail til megleren og informerte, han sa "null stress, sees i morgen". Så da bare får jeg litt orden på klærne innomhus, stabler om verandaen, rydder alle klærne, vasker gulv og overflater. Det får holde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Minsteegeninnsats før meglerprisantydningsmøte?
Meglere klarer å se bak vanlig rot ja. Men sier du virkelig blidde?
![]() |
|
|