|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ellos-erfaringer?Jeg satte med ned med den bestillingslisten for HM online her om kvelden og når alt er tastet inn, så viser det seg at mer enn halvparten av varene drøyer til langt utpå våren før de kommer , og DET gidder ikke denne damen vente på, så spørsmålet er om noen av dere har bestilt hos Ellos og hvordan er din erfaring med Ellos? Jeg fant nemlig veldig mye fint inne på sidene til Ellos....
![]() |
#2 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Ellos-erfaringer?Jeg har akkurat bestilt litt fra Ellos nå (bestilte for to dager siden) og de blir levert til meg i morgen. Men jeg så på enkelte ting der også at det var levering rundt 10. mai - og det er vel det tøyet som er mest sommer-aktig tenker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Ellos-erfaringer?Stort sett veldig fornøyd jeg!
![]() |
#4 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Ellos-erfaringer?Jeg har bestilt noe barneklær der flere ganger og har jevnt over syntes at kvaliteten var dårlig; klærne blir fort slaskete og mister formen. Så det blir ikke mer Ellos her i huset.
![]() |
#5 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Ellos-erfaringer?
Barneklær har jeg bestilt veldig lite av. Bare noen bodyer - men de var helt greie. Men mine egne klær synes jeg iallefall holder seg like fint som andre klær i samme priskategori.
![]() |
#6 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Ellos-erfaringer?Jeg har bestilt fra Ellos en gang - og aldri mer!! Mest av alt fordi de virkelig hyperspammer meg med reklame i etterkant. Vi snakker minst to postforsendelser i uka - selv etter at jeg har sendt alle i retur i over en måned. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Ellos-erfaringer?Jeg har bestilt masse fra Ellos og jeg synes klærne stort sett har hatt bra kvalitet.
![]() |
#8 |
Har ikke tittel
![]() Sv: Ellos-erfaringer?Jeg bestiller ofte fra Ellos, mest til ungene, og jeg har bare vært fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Ellos-erfaringer?Jeg bestiller masse fra Ellos, er stort sett godt fornøyd. Noen ganger har buksene vært feilsydde, men de blir byttet uten problemer.
![]() |
#10 |
Pauset
|
![]() Sv: Ellos-erfaringer?Jeg har handlet hos Ellos i over 20 år. God service og aldri noen problemer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Fullverdig medlem
Hvor: Lørenskog
![]() |
![]() Sv: Ellos-erfaringer?Har stort sett vært fornøyd med Ellos. Synes ikke kvaliteten er noe dårligere enn andre merker i samme prisklasse!
![]() |
#12 |
Audacious
|
![]() Sv: Ellos-erfaringer?Jeg har bestilt masse fra Ellos de siste 5-6 årene, til både meg, mannen og ungene, og er veldig fornøyd med klærne til meg selv (f.eks kordbukser og jakker) og stort sett fornøyd med klærne til ungene. Billige ribbede bomullsgensere mister fort fasongen, og bokserne til mannen får hard og vridd og vond strikk altfor fort.
![]() |
|
|