|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fotgjengere på vinterføre :gaaah:Jeg er med deg. At de ikke skjønner at de risikerer livet! Jeg har det slik i gaten der jeg bor, og heldigvis er jeg "snill" sjåfør som heller puster ut frustrert mens jeg må snegle meg bak fotgjenger som ikke kan bedømme avstander. Men slik er det ikke med mange av de andre i nabolaget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fotgjengere på vinterføre :gaaah:Sånne er så festlige...
![]() |
#4 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Fotgjengere på vinterføre :gaaah:Fotgjengerkulturen her i byen er dessverre på bratt nedadgående kurve, har jeg observert. På glatt vinterføre skjønner jeg ikke hvordan folk kan få seg til å gå på rød mann, og det med diger barnevogn på slep i tillegg.
![]() |
![]() |
#6 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Fotgjengere på vinterføre :gaaah:Trippe, trippe, trapp. Med dunk, dunk i ørene;
![]() |
#7 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Fotgjengere på vinterføre :gaaah:
Sjåføren i bilen har da ansvaret. Er da ikke mitt problem da...
![]() |
#9 |
Crazy Cat Lady
|
Nei, det er klart. Man må nesten ta det for en selvfølge at absolutt alle klarer å stoppe på millimeteren selv om det er glarholker av en annen verden ute, man har da tross alt barnevogn, ergo trenger man ikke bry seg om trafikklys siden man har forkjørsrett i form av dyrebar last, alltid. Å vente på grønt sammen med de andre som venter på å krysse gata er selvsagt ikke et alternativ.
![]() |
![]() |
#10 |
heimføing
|
Trippe var feil lyd på denne jeg ikke var borti. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
frakoblet
|
![]() Sv: Fotgjengere på vinterføre :gaaah:Du får unnskylde ham, -ea- - hjernen hans er ikke ferdig utviklet. Voksne folk burde i alle fall vite bedre. For det er nok av dem som oppfører seg som hjernedøde. Ja, i trafikken også.
![]() |
#12 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Fotgjengere på vinterføre :gaaah:Syklister er værre. Hvertfall de som sykler nedover bilveien, og som plutselig bestemmer seg for å bli fotgjenger fordi de ser et fotgjengerfelt, og som vrenger ut rett over veien uten noe som helst tegn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Fotgjengere på vinterføre :gaaah:I denne byen synes jeg det i grunnen er bussjåførene som er de verste. Som når fortauet er uframkommelig, og man blir tvunget til å gå i veibanen (bred nok) med barnevognen for at ungen ikke skal få skader pga. risting, og bussjåføren viser fingeren til deg.
![]() |
#14 |
heimføing
|
![]() Sv: Fotgjengere på vinterføre :gaaah:Neket: Før pleide jeg kjøre en vei der det alltid dukket opp slike kamikazesyklister over veien om morran. De kom adrenalinhøye fra nattevakter på sykehuset og hadde virkelig tunnelsyn. Og full fart (i en tredvesone). |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Fotgjengere på vinterføre :gaaah:ea: Joda, det er sant. Og jeg er fortsatt sur, over ett år senere. Dustebussjåfør. Men de føler vel at de har makt, da, når de kan hytte med neven til damer med barnevogn.
![]() |
|
|