|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
villende
|
![]() Gode tips til små kjøkken?Jeg leker litt med tanken på å pusse opp kjøkkenet. Det er 4 m langt og ca. 3,60 m bredt, det er vindue på den ene veggen, med vask foran vinduet og stor åpning inn til stuen på den andre veggen (det er plass til 65 cm dype skap på hver siden av åpningen.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Gode tips til små kjøkken?Hehe, måtte le litt da du skrev små kjøkken. 4x3,6 er ikke smått.
![]() |
#3 |
villende
|
![]() Sv: Gode tips til små kjøkken?Jeg har tenkt tanken, men jeg har inntrykk av at det er lurt å ha noen ganske klare planer før man fiser avgårde til kjøkkenleverandør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Gode tips til små kjøkken?Jeg ville tatt med meg målene og en skisse over kjøkkenet, og dratt til en leverandør og fått de til og tegne.
![]() |
#5 |
Peppy!
|
![]() Sv: Gode tips til små kjøkken?
Hvis du flytter vasken for å åpne for sitteplass der så vil du miste den veggen, og får ikke L-formet kjøkken. Men du kan jo ha kjøkken på de to langveggene, og at de altså ikke er bundet sammen. Da blir det en "tarm", på en måte. Da blir det jo lettere å få plass til både kjøleskap, høyskap og vinskap, i og med at du får bruke de to største veggene i stedet for kortvegg og langvegg. Det gir 50 cm ekstra hvis jeg tenker riktig. Men da dreper dere litt den kjøkkenbordgreia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
villende
|
![]() Sv: Gode tips til små kjøkken?Pepper, husker du gamleleiligheten, som hadde sitteplass ved vinduet og hvor vi planla å bygge benk rett før vi flyttet? Jeg lurer på om noe tilsvarende kunne fungert i dette kjøkkenet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Peppy!
|
![]() Sv: Gode tips til små kjøkken?Ja, det kan jo godt være! Jeg vil tro bredden er lengre på dette enn det gamle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Gode tips til små kjøkken?Jeg anbefaler å få Kvik til å tegne.
![]() |
|
|