|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I mål
|
![]() Venninnebursdagsgave som skal sendes i postenJeg har en venninne som bor et stykke unna, og vi gir hverandre fremdeles bursdagsgaver. Jeg synes egentlig det er skikkelig teit, det er så vanskelig å finne på noe lite som i tillegg ikke koster en formue å sende, og jeg synes fort det blir ræl og stæsj, noe jeg ikke er så opptatt av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Venninnebursdagsgave som skal sendes i postenEt smykke eller skjerf/sjal fra f.eks. Glitter eller liknende butikk som har mye sånt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Venninnebursdagsgave som skal sendes i postenPocketbok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Venninnebursdagsgave som skal sendes i postenJeg hadde blitt glad og lykkelig for et fint strandnett i glade sommerfarger (polkadotter) eller en fin sarong
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: Venninnebursdagsgave som skal sendes i postenDVD. Lett å sende, og forsegler du den, er den lett å bytt også.
![]() |
#6 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Venninnebursdagsgave som skal sendes i postenSjokkis fra sjokoladeslottet.no, så får du det sendt direkte til henne.
![]() |
#7 |
I mål
|
![]() Sv: Venninnebursdagsgave som skal sendes i posten
Det var egentlig en veldig god tanke, men hun er diabetiker... Nå er det jo ikke sånn at hun ikke unner seg noe, hun regulerer det jo selv, men jeg tenker at sjokkis i gave kanskje blir litt i overkant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Venninnebursdagsgave som skal sendes i postenSno of Steden har fine smykker, og har bla øredobber i den prisklassen. Jeg ender ofte oppp med en gave derfra når jeg skal kjøpe til venninner.
![]() |
|
|