|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Sofa med chaiselongJeg er altså på jakt etter ny sofa. I kveld tok jeg meg en tur til Bolia. Jeg ønsker sofa med chaiselong som er litt stor. Og så må det være skinn. Hos Bolia fant jeg ikke den rette. Og så søker jeg rundt på forumet her og finner ut at noen har kjøpt akkurat den sofaen jeg har lyst på - hos Bolia! Denne heter Nizza, og er tydeligvis ikke lenger å få kjøpt. Noen som vet noe om denne? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Peppy!
|
![]() Sv: Sofa med chaiselongTakk for gulltips! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Sofa med chaiselongBolia sine er fryktelig lave og lange i setet.
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Sofa med chaiselongBroren min har akkurat kjøpt seg en sånn sofa som du omtaler, Monsoon. Veldig stor og bred og i lyst brunt skinn. Han lette lenge, men fant den på Skeidar. Jeg har prøvesittet den nye sofaen hans, og nå er jeg veldig misunnelig.
![]() |
![]() |
#8 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sofa med chaiselongVi har sofa med chaiselong i butikken vår, men det er en vinkelsofa, ganske stor. og i sort skinn. (7900 kr på tilbud)
![]() |
#9 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sofa med chaiselongHvis du søker på Nizza i søkefeltet hos finn.no, så kommer det opp et par brukte. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|