|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trenger lading
|
![]() Å strikke hullmønsterok, det begynner å bli sent, så det er derfor jeg er frustrert.
![]() |
#2 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å strikke hullmønsterHvis du strikker kastene vridd, blir det ikke hull i det hele tatt, så det er ikke noe alternativ.
![]() |
#3 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å strikke hullmønsterNei, men om hun strikker vridd fra vranga blir det vel som vanlig?
![]() |
#4 |
trenger lading
|
![]() Sv: Å strikke hullmønsterDet var det jeg oppdaget, at det da ikke ble noen hull, og det skal jo være hull. Men de blir jo jevne, så de får bare være litt større enn jeg synes de skal være. Jeg er iallefall godt i gang igjen etter alt tullet jeg måtte fikse i går kveld. Å sitte og strikke til en får hodepine er ikke så lurt, da blir det mye slurvefeil.
![]() |
#5 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Å strikke hullmønsterIkke egentlig et svar på det du spurte om, men jeg synes hullstrikk ofte ikke tar seg særlig godt ut før etter at det er vasket og strekt ut. Kanskje hullene dine blir penere i dine øyne da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Å strikke hullmønsterDu strikker "blondesjal", sant? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
trenger lading
|
![]() Sv: Å strikke hullmønsterJeg vet det blir jevnere etterpå, men synes fortsatt de har blitt store før. Skal ta bilde "før og etter" blokking, så jeg får sett forskjellen. (om jeg blir ferdig da...)
![]() |
|
|