Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilken mobil vil jeg ha?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-11, 21:15   #1
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Hvilken mobil vil jeg ha?

Hjelp, jeg tror jeg skal kjøpe en telefon, i stedet for å arve gubbens avlagte, som jeg stort sett har gjort i alle år.

Lurer på om jeg vil ha touch-screen og sånn fancy-smancy, men uansett touch eller ikke, så må jeg ha mulighet til å surfe på nettet enkelt og greit.

Synes den han har, HTC desire blir litt for stor. Iphone er vel på samme størrelse.

Har stort sett hatt Nokia-telefoner opp igjennom, men nå har jeg en sony ericsson. Kanskje greit med noe kjent, så ikke alt blir så vanskelig?

Og det som egentlig kan være avgjørende, er om jeg kan få en telefon med kalender som funker sånn at dagens gjøremål står på skjermen hele tida. Det savner jeg virkelig fra Nokia N70 eller hvilken nå enn det var som var sånn.

Pris spiller også en rolle, men det er mulig jeg kan spandere på meg litt mer enn 99 kr.

Gammel 26-04-11, 22:47   #2
hildeje
Superaktiv

hildeje sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
hildeje er litt kulhildeje er litt kul
Standard

Sv: Hvilken mobil vil jeg ha?

Jeg er storfornøyd med iphonen, den mobilen jeg har vært mest fornøyd med tror jeg

hildeje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 22:49   #3
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen har en samsung. Den har sånn kalender som du vil ha i hvertfall, men det er vel toppmodellen og kanskje litt dyr? Fin er den i hvertfall.

Gammel 26-04-11, 22:55   #4
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Er veldig fornøyd med iPhone, og sett i forhold til mannens HTC desire så synes jeg den har bedre brukergrensesnitt, bedre kamera, og selv om Apple har flere restriksjoner på apps enn adroidtelefoner, så dekker det jeg får tak i behovet mitt og vel så det. Veldig intuitiv og enkel å bruke. Kalenderen min kan synkes mot outlook på jobb, slik at jeg hele tiden har alt begge steder. (kan også synkes mot iPad).

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 22:57   #5
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Problemet med iphone er kalenderfunksjonen. Den kunne vært veldig mye bedre.

Gammel 26-04-11, 23:00   #6
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er superfornøyd med Htc desire, og den er mindre enn Samsung og Iphone.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 08:23   #7
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Jeg er superfornøyd med Htc desire, og den er mindre enn Samsung og Iphone.

Den har jeg også, og er superfornøyd.

Hvis du liker Sony Ericsson, kan du jo se på denne:

Sony Ericsson Xperia Arc

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:38.