|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilken mobil vil jeg ha?Hjelp, jeg tror jeg skal kjøpe en telefon, i stedet for å arve gubbens avlagte, som jeg stort sett har gjort i alle år.
![]() |
#2 |
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken mobil vil jeg ha?Jeg er storfornøyd med iphonen, den mobilen jeg har vært mest fornøyd med tror jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
maler
|
![]() Sv: Hvilken mobil vil jeg ha?Mannen har en samsung. Den har sånn kalender som du vil ha i hvertfall, men det er vel toppmodellen og kanskje litt dyr? Fin er den i hvertfall.
![]() |
#4 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hvilken mobil vil jeg ha?Er veldig fornøyd med iPhone, og sett i forhold til mannens HTC desire så synes jeg den har bedre brukergrensesnitt, bedre kamera, og selv om Apple har flere restriksjoner på apps enn adroidtelefoner, så dekker det jeg får tak i behovet mitt og vel så det. Veldig intuitiv og enkel å bruke. Kalenderen min kan synkes mot outlook på jobb, slik at jeg hele tiden har alt begge steder. (kan også synkes mot iPad). |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Hvilken mobil vil jeg ha?Jeg er superfornøyd med Htc desire, og den er mindre enn Samsung og Iphone.
![]() |
|
|