|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Ammevennlig bryllupskjole?Vi skal i bryllup 13. august, det vil si at vi skal ha med babyen som da er under to måneder (
![]() |
#2 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Ammevennlig bryllupskjole?En eller annen form for sommerlig omslagskjole? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ammevennlig bryllupskjole?Alt med hardcore utrigning
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Ammevennlig bryllupskjole?Jeg tror min bunad er litt for knotete, dessuten kan det bli litt vel varmt i august, så jeg tror ikke jeg har så lyst til det.
![]() |
#5 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Sv: Ammevennlig bryllupskjole?Jeg har en du ammekjole kan få låne. Champagnefarget m spaghettistropper til å hekte av. Bord under bysten. Str M synes jeg å huske, men nok litt romslig M. Jeg kjøpte den til et bryllup da lillesøster var ca 2,5 mnd. Kan ta bilde om du vil. Må bare finne den...
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Ammevennlig bryllupskjole?Den høres kjempefin ut, mosol! Litt usikker på om jeg er nede i M igjen til da, men hvis det er en stor så kanskje...
![]() |
#7 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Sv: Ammevennlig bryllupskjole?Bra ordstilling i forrige innlegg. Har visst fått solstikk. Jeg skal finne den frem ila påsken og legge inn et bilde!
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Ammevennlig bryllupskjole?
![]() |
#9 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Ammevennlig bryllupskjole?Noe sånt da? Denne finnes i flere farger hos Ellos. Du kan jo ha en cardigan istedet for sjal også eventuelt.
![]() |
#11 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Sv: Ammevennlig bryllupskjole?Da har jeg omsider funnet frem kjolen og tatt bilde. Kjolen er mindre sølv enn bildet viser, synes jeg. Den er mer champagnefarget. Jeg har også ett sjal jeg hadde over skuldrene som kan lånes. Florlett og cru-farget. (Heter det det??) Båndet under bysten består av rader med paljetter. Størrelsen er forresten 38/40, men jeg mener bestemt at den er litt stor i størrelsen. Jeg var ingen 38 to måneder etter forrige fødsel. Ikke to år etter heller, for den del.
![]() |
#12 |
Epikur
|
![]() Sv: Ammevennlig bryllupskjole?Den der har jeg hatt, Mosol, den er veldig fin og generøs i str.
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Ammevennlig bryllupskjole?Den er kjempefin, mosol, men jeg tviler sterkt på at jeg kommer meg inn i en 38/40 så kjapt etter fødsel - jeg brukte ikke det før jeg ble gravid heller, for å si det sånn.
![]() |
#14 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Sv: Ammevennlig bryllupskjole?Den er god. Du vet uansett at den finnes om du skulle være i nærheten av str 40 + eller noe. Kanskje jeg rett og slett burde finne meg en fest selv?
![]() |
|
|