Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Infrarød badstu i Bergen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-09, 11:35   #1
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Infrarød badstu i Bergen?

Er det noen som vet om de har infrarød badstu noen plass i Bergen?

Gammel 29-04-09, 11:39   #2
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Infrarød badstu i Bergen?

http://www.saunacare.no ser ut til å ha forhandler i Bergen: http://steambad.deres.no/

(Aner ingenting om IR-badstu eller denne leverandøren.)

Gammel 29-04-09, 11:45   #3
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for lenken. Jeg tenkte vel primært på en plass jeg kunne gå og ta det. Jeg må lære meg å utdype litt i innleggene mine ser jeg.

Gammel 29-04-09, 12:17   #4
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Er det noen som vet om de har infrarød badstu noen plass i Bergen?

Hva er det??

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 13:31   #5
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Hva er det??

Det er en slags sauna, bare at de bruke infrarød stråling istedet for damp og varmeovn. Det skal ha en haug med helsemessige effekter. Blant annet rense kroppen, øke blodsirkulasjonen, redusere stress og tretthet, ta ned muskelspenninger og smerter, osv.

De hadde det på treningssenteret der vi bodde før, men jeg kan ikke finne noe når jeg googler her i Bergen. Har sendt noen mail til treningssentrene nå som jeg venter svar på, men jeg er ikke så optimistisk, for jeg fant ingenting på nettsidene deres. (Det høres veldig merkelig ut at jeg skal flytte fra en liten plass til en stor plass, og så har de tilbudet på den lille plassen, men ikke den store. )

Gammel 02-05-11, 12:32   #6
Sinobell
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jan 2010
Sinobell er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Hei. fant du ut av det? for jeg skulle gjerne vist om det.

Sinobell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 12:45   #7
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jøss. Så en slik i Danmark i fjor, men jeg visste ikke hva det var.

Finnes det i Stavanger, mon tro?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 14:24   #8
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Jeg har ikke benyttet meg av det, men jeg mener de har det på helsekost/cafe-ettellerannet på Fanatorget, og så tror jeg også at de skal ha på Paradis Spa.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:01.