|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jeg trenger sko - Hjelp!Jeg har problembein, og bruker mye spesialsko og superbehagelige sko, men ønsker meg et par etter to som er litt stiligere. De må være relativt behagelige, med litt hel, men ikke for mye, forhåpentligvis gi kraftige legger og ankler et litt mer elegant utrykk, være litt spesielle eller uvanlige, og passe til mye forskjellig. Fins det noe sånt? Jeg er helt noldus på sko, pga nevnte beinproblemer og et langt liv med problemer med å finne sko, så jeg trenger hjelp.
![]() |
#2 |
intro
|
![]() Sv: Jeg trenger sko - Hjelp!Gi oss et par eksempler på noe du liker, da, så vi har litt å gå etter!
![]() |
![]() |
#4 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger sko - Hjelp!
El naturalista og art liker jeg godt, har et par el naturalistapar allerede. Litt chunky sko passer bra til meg, tror jeg, siden jeg er ganske stor. jeg likte disse kjempegodt
![]() |
#5 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger sko - Hjelp!Softwalk har endel fine, gode å gå i. Se i shoppingtråden, jeg har nylig lagt inn bilde av noen. Veldig fornøyde med dem iallefall! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger sko - Hjelp!Hva med Camper? De har sko som er behagelige, og kanskje et litt renere uttrykk enn art og ELN?
![]() |
|
|