|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kald på føttene
|
![]() Hvor lang tid mellom fly på Gardermoen?Jeg skal fly innenlands med femåringen og ettåringen i sommer, og vi må bytte fly på Gardermoen. Hvor mye tid bør jeg beregne for at jeg ikke skal forgå av stress? (Aka er det overhodet mulig å få det til med 30 minutter mellom flyene?)
![]() |
#2 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lang tid mellom fly på Gardermoen?Jeg ville ikke gått for noe mindre enn det som flyselskapet foreslår mellom egne fly eller samarbeidspartnere slik at du er safe hvis første fly er forsinket. Tretti minutter holder innenlands hvis flyet er i rute, men jeg hadde ikke vært helt komfortabel. Jeg er risikoavers, da.
![]() |
#4 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Hvor lang tid mellom fly på Gardermoen?Jeg hadde valgt 3,5 timer, med mindre det er en umulig tid på døgnet. Det er mange kaféer, mye å se på og et lekefly barna kan være i mens dere venter.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Står på egne ben
![]() Sv: Hvor lang tid mellom fly på Gardermoen?Jeg hadde valgt den med 40 minutter så lenge det er med samme flyselskap videre. Ring flyselskapet for å høre hva de mener. De vet litt hvor de forsjellige flyene har plass og hvor langt det er mellom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvor lang tid mellom fly på Gardermoen?Hvor kommer du ifra?
![]() |
#7 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Hvor lang tid mellom fly på Gardermoen?Vi skal bare fly innenlands, Værnes-Gardermoen-Evenes. Og tilbake. Hvis flyet er i rute er vel neppe 40 minutter noe problem, men hvis det er forsinkelser ser jeg for meg at det kan bli litt styrete.
![]() |
#8 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvor lang tid mellom fly på Gardermoen?
Hadde jeg reist uten barn hadde jeg tatt sjansen på 40 minutter innenlands.
![]() |
#9 |
Etylbarbital
![]() Sv: Hvor lang tid mellom fly på Gardermoen?Minst en og en halv time utenlands? Pfft, Berg-Hansen gir meg bare en time mellom.
![]() |
#10 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvor lang tid mellom fly på Gardermoen?
Jeg er ikke sikker på om dette gjelder alle flyplasser. Men vi mellomlandet på en stor flyplass hvor det var busser mellom terminalene og vi skulle gjennom passkontroll og hente baggasje. Vi rakk det på hengende håret og mye løping.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() Sv: Hvor lang tid mellom fly på Gardermoen?40 min. er nok innenlands.
![]() |
#12 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Hvor lang tid mellom fly på Gardermoen?Takk for råd! Jeg feiga ut på 30-minuttsalternativet, men vi prøver oss på 40 minutter den ene veien. Satser på samarbeidsvillige barn og fly.
![]() |
|
|