Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hjelp!!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-07, 15:47   #1
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Hjelp!!

En helt enorm humle står på veggen!!

Hvordan fjerner jeg den???

Og nei, jeg TAR ikke i den! Det er det største beistet jeg har sett!

Gammel 07-03-07, 15:49   #2
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp!!

Støvsugeren?

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 15:50   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sett et glass over den. Lur et papir mellom veggen og glasset. Slipp den ut et vindu/av døra. Vi hadde en enorm (og da mener jeg en enorm) husflue inne her sist uke. Det lover ikke godt for sommeren.,

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 15:51   #4
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Har det noe å si for sommeren? vi hadde sinnsykt med veps i fjor.
Jeg våger visst ikke å nærme meg dette insektet.

Gammel 07-03-07, 15:52   #5
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Støvsugeren?

Særlig! Som om støvsugeren klarer å suge opp det røklet der.

Gammel 07-03-07, 15:54   #6
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

på denne tiden må den jo være "nesten" død! Ta den vekk du Vimsen! Med hva som helst!

Gammel 07-03-07, 15:54   #7
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg brukte støvsugeren på en gigant-edderkopp en gang. Lukket støvsugerposen godt, og bar den ut i søpla ute. Så dro jeg i butikken.

Da jeg kom hjem, satt det en nøyaktig maken edderkopp på akkurat samme sted i gangen.

Spørsmålet er: Var det Harry Houdini Edderkopp, eller var det kona? Og viktigst: Var den ute etter hevn?

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 16:13   #8
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Og viktigst: Var den ute etter hevn?

Garantert!

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 16:20   #9
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Om du er redd humla, gled deg til edderkoppbeistene som liker seg i grenda.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 16:43   #10
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du innbiller deg ting. Humla ligger i dvale den nå.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 16:46   #11
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Sett et glass over den. Lur et papir mellom veggen og glasset. Slipp den ut et vindu/av døra.

Sånn gjør jeg det også.
Bortsett fra i fjor sommer, da vrimlet det med veps og jeg ga opp å fly med glass og papir/ aviser i ett sett. Da ble det smækk-smækk istedet.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 16:47   #12
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvordan går det?

Gammel 07-03-07, 16:57   #13
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Humler er bare søte. La den være. Sett opp et vindu.

Gammel 07-03-07, 17:12   #14
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Humler er bare søte. La den være. Sett opp et vindu.

Tuller du??! Ingen humler som er søte i mitt hus iallfall

Gammel 07-03-07, 17:17   #15
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Sett et glass over den. Lur et papir mellom veggen og glasset. Slipp den ut et vindu/av døra.

Slik gjør jeg det, men høylytt bjeffing av en av de firbente. Hun skal være med ut på balkongen å se at den blir sluppet løs.

Etter at vi gikk i et jordvepsebol for noen år siden, er hverken jeg eller hundene noe glade i gul- og sortstripete innsekter.

Gammel 07-03-07, 17:18   #16
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Humler er de eneste søte insektene. Til og med søtere enn marihøner.

Gammel 07-03-07, 17:22   #17
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Har den overlevd vinteren fortjener den iallfall å få leve videre. Håper noen hjelper deg å slippe den ut (hvor den kan fryse ihjel lykkelig )
Men humler er faktisk ikke farlige så du trenger ikke å være redd. Det er kun edderkopper som er farlige i min verden :edderkoppfobi:

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 17:30   #18
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Tog du 'an?

Gammel 07-03-07, 18:54   #19
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Nei. Den var borte når jeg gikk tilbake. Nå er jeg sjempeparanoid.

Gammel 07-03-07, 18:55   #20
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Om du er redd humla, gled deg til edderkoppbeistene som liker seg i grenda.

Tror du ikke jeg har sett dem?? Hvorfor tror du at jeg helst ikke går ned på vaskerommet?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:16.