|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() Anbefal meg en tørketrommelTørketrommelen min er dau, etter 7,5 års trofast og problemfri tjeneste. Det lønner seg ikke å reparere. Det var en Siemens, som vi forsåvidt var godt fornøyd med, selv om den ideelt sett skulle holdt noen år til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Anbefal meg en tørketrommelDu sa kvalitet. Da kjøper du i hvert fall ikke Candy. Vi har kondenstrommel av merke Candy, og den er alt annet enn sukkertøy kan jeg love. Dritten går varm, og slår seg av. Den skal takle 8kg tøy, men det var ment som en vits tror jeg. Det var mengden som fristet meg til å velge akkurat den. |
![]() |
![]() |
#4 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Anbefal meg en tørketrommelJeg kunne heller ikke ha Miele, det ble for dyrt fordi den kommer "feil" hengslet og det kostet mye å få den levert motsatt. Vi valgte en Bosch som har vært overraskende vellykket. Mine kriterier var mulighet for korte programmer (for klær som bare skal ha bort krøllene før de henges opp feks) og konenskammer med slange.
![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Anbefal meg en tørketrommelJeg følger også med. Vi har en billig Asko (? tror jeg da) som det røk en chip på en gang, som vi til slutt fikk byttet ut. Siden de trodde det var alt mulig annet enn den chipen, er omtrent alt i den byttet, bortsett fra trommelen, så nå holder den vel til dommedag. Problemet er at den ikke er særlig god, den skal liksom ha to ulike varmer og stoppe når tøyet er tørt, men det gjør den altså ikke.
![]() |
#6 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en tørketrommelJeg anbefaler på det varmeste vår supertrommel fra Samsung med 8kg kapasitet, skåntetrommel, skotørker, ullprogram m.m. Vi kjøpte den i høst og jeg er utrolig fornøyd:Samsung SDC18809
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Anbefal meg en tørketrommelMed en liten trudelutt ja. Min avslutter også med en trudelutt - før den er ferdig - fordi den er tilnærmet kokt. En sånn hyggelig, liten pipelyd. |
![]() |
![]() |
#9 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Anbefal meg en tørketrommelDen Samsungen bruker grådig mye strøm da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Anbefal meg en tørketrommelFår legge til at jeg har hatt Samsung vaskemaskin jeg har vært veldig fornøyd med. Samsung frister derfor. |
![]() |
![]() |
#11 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Anbefal meg en tørketrommelDet er denne: http://www.expert.no/product/product...ntifier=148430
![]() |
#12 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Anbefal meg en tørketrommelTakker for svar. Ja, ideelt sett skal den jo også bruke lite strøm. Nå er det ikke akkurat noen hastesak, i og med at det er så god klestørk ute for tiden, så vi får følge med på gode tilbud framover. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Anbefal meg en tørketrommelVi er på siemens trommel nr 2. Fordi vi var så fornøyde med at trommel nr 1 holdt i 13år. Den er nå vel fire år, lever i beste velgående. Den var ikke av de aller billigste, vi kjøpte toppmodellen til ca 8000 kr mener jeg p huske.
![]() |
#15 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2010
![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en tørketrommelVi har en AEG av samme type som gullet. Den får kjørt seg heftig i og med mange i blokka bruker den. Vi har hatt den i 1,5 år og ingen problemer til nå. bruker ullprogrammet masse, så det er trygt. liker spesielt resttidindikator, altså hvor mange minuttene det er igjen. Genial funksjon når dingsen står 2 egt ned. naboene syns også den fungerer greit, de skjønner den, og den bråker ikke så mye at det plager noen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2011
![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en tørketrommelVi hadde en gammel Electrolux tror jeg det var som tok kvelden i høst. Vi stolte på selgeren hos Expert og kjøpte en Samsung. Ikke akkurat den som det er bilde av her lenger opp, men lignende. Makan til drittmaskin har jeg aldri sett! Vi hadde service på den to ganger og fikk ny. Uten at det hjalp. Den tørket rett og slett ikke tøyet tørt nok. Og det er i alle fall mitt viktigste kritere... Og den brukte også veldig mye strøm. Vi hadde den på kjøkkenet (behov for stelleplass på badet) og da gikk sikringen rett som det var, selv om det ikke burde vært noe problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2009
![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en tørketrommelDu sier at du ikke vil ha Miele .... Men... Klarer ikke å dy meg å anbefale en uansett |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Anbefal meg en tørketrommelGrunnen til at jeg har Miele er at jeg har en svinedyr vaskemaskin derfra, som har hatt flere reparasjoner allerede de første to årene. Det hjelper ikke meg at de har garanti når jeg står der uten vaskemaskin flere uker i året. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en tørketrommelVi har AEG, samme type som Gullet sin, bare at vår er fem år gammel. Funker som bare det, A+ i strøm, skåneprogrammer, ullprogram, program for sensitivt tøy, kortprogram, jeans osv osv. Stopper automatisk når tøyet er så tørt som du vil ha det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|