|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Grove pitabrød m/salat og fiskepinnerMine barn syntes det er veldig godt. Jeg er ikke glad i fiskepinner og det er ikke det sundeste. Men kjøper de med torske file. Men av og til kan man spise dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grove pitabrød m/salat og fiskepinnerDette hørtes både sunt, godt og lettvindt ut i mine ører.
![]() |
#3 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Grove pitabrød m/salat og fiskepinnerFiskepinner kan en enkelt lage selv. Sier jeg som ikke er så flink til å lage mat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Grove pitabrød m/salat og fiskepinnerDet er vel strengt tatt nokså lite fisk, og veldig mykje fett (frityrsteikt), men eg syns det må vere heilt greit i ny og ne, og fint for barn som ikkje et annan fisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Grove pitabrød m/salat og fiskepinnerDet blir mye bedre om man panerer fisken selv. Rull fiskebitene i mel først, så i sammenvispet egg, og så i brødrasp. Jeg steker i ovnen og blander litt krydder i brødraspen.
![]() |
![]() |
#6 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: Grove pitabrød m/salat og fiskepinnerJeg skal jammen prøve å lage selv |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|