Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg kjeder meg

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-11, 18:40   #1
Albertine
Passiv

Standard

Jeg kjeder meg

Ja, tenk. Internett er ikke moro og TV'n er ikke moro heller. Jeg kunne ha gått opp og ryddet litt på rommet til jentene, men jeg orker ikke. For jeg er liksom fortsatt litt nyoperert og bør ikke gjøre for mye. Så jeg sitter og ligger på sofaen. Og kjeder meg.

Underholde meg litt?

Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 18:45   #2
Albertine
Passiv

Standard

Sv: Jeg kjeder meg

Ingen?

Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 18:46   #3
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ei gåte:

Foruten at de selvsagt er å finne i samme ordbok, hva annet binder disse ordene sammen og gjør dem til en helt spesiell gruppe? Flor - lime - Irak - rep - alle - mot - senga.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 18:50   #4
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Bortsett fra at alle er navn skrevet baklengs? :dum:

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 19:09   #5
Albertine
Passiv

Standard

Det er vel det som er svaret, er det ikke?

Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 19:09   #6
Albertine
Passiv

Standard

Jeg skal grønnprikke alle som svarer i tråden. :lokker:

Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 19:11   #7
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva med å stable griser?

Gammel 13-06-11, 19:12   #8
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Internettet er kjipt i dag, kanskje jeg må se om det er noe kult på tv heller?

Gammel 13-06-11, 19:13   #9
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har allerede tenkt litt ekstra på deg i dag. Om du ikke har sett det enda så får du se deg litt rundt.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 19:14   #10
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har du lest på http://notalwaysright.com/ ? Jeg kan underholdes av stupide kunder i ganske mange timer dersom jeg kjeder meg.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 19:14   #11
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En kamel og en elefant møttes ute på savannen et sted. Elfanten sier "Så dum du ser ut med puppene midt på ryggen!" Kamelen svarer raskt tilbake..."Enn du da? Som har tissen midt i ansiktet??"

Dette er barnas gjenganger her om dagen... Har hørt den noen ganger for å si det sånn...

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 19:15   #12
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Har du bytta ut Oprah? :myser:

Gammel 13-06-11, 19:17   #13
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Les ei bok. Du kan lese på Nasjonalbiblioteket om du mangler bøker.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 19:18   #14
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Spill Bubbles! http://bubbleshooter.net/game1.php
Eller bli hekta på Scrabble via FB :btdt:

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 19:26   #15
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Åh bubbleshooter er jo genialt tidsfordriv da!

Jada jeg kjeder meg jeg og, og fjernkontrollene er for langt unna. :P
Hvordan går det forresten? Klart å rette deg ut nå?
I dag skal jeg forresten spise nostalgisk mat, makaroni med snurring.

Gammel 13-06-11, 19:31   #16
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kjenner følelsen. Etter 1,5 år alene nesten hver eneste kveld føler jeg enkelte dager at jeg har lest rundt internett 4 ganger... minst.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 19:34   #17
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis du går inn på www.city-data.com/forum og søker opp "Norway" så kan du lese USAs FP og diskusjoner som involverer Norge. Det er mitt beste tips når jeg har lest HELE internett og alt er gørr. Det er alltid underholdende å lese om andres tanker om oss, og særlig den tråden som går på hvorfor vi har budsjettoverskudd.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 19:36   #18
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Bortsett fra at alle er navn skrevet baklengs? :dum:

Det var svaret, ja.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 19:39   #19
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Mentalfloss.com

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 19:59   #20
malou
Logistikkdronning

malou sin avatar

malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg sitter på jobb nå og denne ramla inn i mailboksen fra en partner i Korea som takker for mailen og ser frem til videre kontakt:

....tank you for your massage I m looking forwad to touching you.

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:51.