|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() Odd Molly, fornøyd med kvaliteten?Jeg har bare ett Odd Molly-plagg, den (her inne så velkjente) lyseblå ulljakken. Den er skikkelig nuppete, og ser ikke fin ut lenger. Jeg har ikke brukt den så fryktelig mye, den er kun håndvasket en gang med ullvaskemiddel. Før jeg vasket den brukte jeg en time på å plukke av nupper. Nå er den like nuppete igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Odd Molly, fornøyd med kvaliteten?Jeg er helt enig i at det er altfor dårlig for et så dyrt plagg! Kjøpte du den fra Folkart eller noe sted i Norge? Uansett ville jeg vurdert å klage.
![]() |
![]() |
#3 |
Det er bare en fase
![]() Sv: Odd Molly, fornøyd med kvaliteten?Har også kjolen, er veldig fornøyd. Den er virkelig godt brukt på de få ukene jeg har eid den, men det viser ikke enda. Er også vasket to ganger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Odd Molly, fornøyd med kvaliteten?Jeg har også en ulljakke fra OM som ikke har holdt seg særlig godt. Denne:
![]() |
#6 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Odd Molly, fornøyd med kvaliteten?Kjolen min har nuppet endel, mens den lyseblå har nuppet ennå mer. Jeg er generelt en person som nupper mye. Ull, lamull, cashmir, dyrt, billig... spiller ingen rolle. Nupper uansett.
![]() |
![]() |
#7 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Odd Molly, fornøyd med kvaliteten?Jeg har samme erfaring som deg med den lyseblå ulljakken. Nuppet etter andre gangen jeg hadde den på. Har også en del tunikaer og bomullen som er brukt i de er tragisk tynt og skrukkete. Men selve plaggene har jeg blitt så glad i med alle de stilige detaljene så jeg bruker de likevel. Det er kun et sett med litt tykkere ull (Jakke+skjørt) som jeg har kjøpt fra Angelique, jeg har vært kvalitetsmessig fornøyd med.
![]() |
#8 |
Trapper opp igjen !
![]() Sv: Odd Molly, fornøyd med kvaliteten?Jeg har 2 OM ullplagg. Den berømte 223A (med sløyfe foran) holder seg fin, selvom den er noe nuppete. En annen OM ullgenser (med mønster og satinsløyfe i halsåpningen) holdt seg knapt så godt - masser av nupper. Bomullsskjortet som jeg også har mistet 2 knapper første gang jeg brukte den. Etter at jeg sydde dem på igjen, har alt gått bra.
![]() |
|
|