Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Msn - live messenger

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-07, 22:47   #1
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Msn - live messenger

Nå nylig lastet jeg ned Msn- live messenger.

Jeg fikk masse problemer med pcn og valgte til slutt å avinstallere hele msn-live messenger. Pcn låste seg og jeg ble kastet ut av internett til stadighet. Jeg fikk heller ikke logget meg inn på nettet til tider.
Nå har jeg msn 7.5 og den går det helt fint med.

Er det flere som har hatt problemer med live messenger?

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 23:33   #2
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Msn - live messenger

Ja, har en del problemer med den faktisk. Av og til kommer jeg ikke inn i det hele tatt, eller programmet låser seg under bruk.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 23:35   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har problemer støtt og stadig med MSN.

Gammel 08-03-07, 07:19   #4
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har Live messenger og har ikke problemer med den.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 07:22   #5
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Samme her

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 07:33   #6
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fungerer fint her og for det meste.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 07:41   #7
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Samme her

Oppdaterte i går, og virker hekt greit.

Gammel 08-03-07, 08:01   #8
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde også de problemene og avinnstallerte.
Men ettter at pcen kresja, og jeg måtte innstallere alt på nytt, fikk jeg tilbake live messenger. Nå virker den ok.

Gammel 08-03-07, 14:16   #9
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Aldri hatt problemer med hverken MSN eller Live Messenger

Gammel 08-03-07, 16:30   #10
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fungerer bra her også

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 11:39   #11
Jessica
Pauset

Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg hadde også de problemene og avinnstallerte.
Men ettter at pcen kresja, og jeg måtte innstallere alt på nytt, fikk jeg tilbake live messenger. Nå virker den ok.

hmm.... gjorde det samme, men maskinen klikket igjen og igjen....

Så nå har jeg msn 7.5 og det går bra. Irriterende altså....

Gammel 09-03-07, 11:47   #12
Solice
Superaktiv

Solice sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Solice er litt kulSolice er litt kul
Standard

Har aldri hatt problemer jeg heller...
Men har du en gammel maskin da?

Solice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 12:43   #13
Jessica
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Solice, her.

Har aldri hatt problemer jeg heller...
Men har du en gammel maskin da?

Nei, den er 2 år, og jeg har Windows XP.

Gammel 09-03-07, 18:22   #14
Stjerne
Stolt trebarnsmor :)

Stjerne sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Stjerne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

hmm.... gjorde det samme, men maskinen klikket igjen og igjen....

Så nå har jeg msn 7.5 og det går bra. Irriterende altså....

Signerer

På min pc funka det helt fint, men nå er den pakka bort så jeg instalerte Live messenger på denne (mannens pc) og det ble bare tull ut av det så jeg måtte bytte til 7.5 igjen her

Stjerne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:36.