|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
Se resultatene: Hva er det meste du har investert i en overdel? (Tunika/bluse/skjorte/genser ol.) | |||
200-300 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
3 | 2,01% |
400-500 |
29 | 19,46% |
600-700 |
21 | 14,09% |
800-900 |
16 | 10,74% |
1000 |
16 | 10,74% |
1100-1200 |
10 | 6,71% |
1300-1400 |
5 | 3,36% |
1500 |
12 | 8,05% |
1600-1700 |
11 | 7,38% |
1800-1900 |
6 | 4,03% |
2000 |
4 | 2,68% |
2200 |
2 | 1,34% |
2500 |
8 | 5,37% |
2800 |
2 | 1,34% |
3000 |
1 | 0,67% |
3500 |
1 | 0,67% |
4000 |
0 | 0% |
4500 |
1 | 0,67% |
5000 |
0 | 0% |
Mer (Spesifiser gjerne.) |
1 | 0,67% |
Deltakere: 149. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() Hva er det meste du har betalt for en overdel?Jeg så en bluse i et vindu, forelsket meg helt, gikk inn og prøvde den, ble enda mer forelsket, og bare måtte ha den. Jeg vurderte to farger også, og så så jeg prisen ...
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14. -Det du tror, avgjør hva du ser. Sist redigert av DM : 08-06-11 kl 10:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?Må jeg svare på det?
![]() |
#3 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?Jeg har nesten en helt ufravikelig regel om at jeg ikke bruker mer enn 500 kroner, uansett plagg. Overdeler gir jeg nok mindre for, men de siste årene har jeg kjøpt mye brukt og derfor er det jo heller ikke så reellt.
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?Jeg kan bruke MYE penger hvis jeg finner noe jeg faller for. Jeg tror jeg har betalt 2500 for en overdel (ikke jakke).
![]() |
![]() |
#5 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?1700 eller 1800, tror jeg, for en Odd Molly inne-jakke.
![]() |
#6 |
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?Jeg bruker sjelden mye penger på klær, men jeg kjøpte to tunikaer her før påske, til henholdsvis 850,- og 1050,-!
![]() |
#7 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?1500 for en Mountain Hardwear Monkey fleecejakke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?Jeg kan signere Tjorven helt og fult her. Mye bedre med noen få plagg av god kvalitet jeg føler meg fin i og kan bruke lenge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
tradisjonell figur
|
![]() Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?Tror jeg ga femten hundre for en genser en gang. Det var januar og halv pris, og genseren var skikkelig fin
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?Det kommer veldig an på hva slags overdel det der, da. Det dyreste jeg har kjøpt er en strikkejakke som lå i underkant av 1000 kroner, og den har jeg brukt igjen og igjen. Tunikaer, skjorter og sånt? Sjeldent mer enn 2-300, gensere kanskje litt mer. Stemmer 400-500 siden den ene strikkejakken var et unntak.
![]() |
#12 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?Jeg føler vel jeg bruker for mye om jeg går over 600. Men har nok vært oppe i tusenlappen, men det er veldig unntaksvis altså, og har vansker med å forsvare det.
![]() |
#13 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?Jeg har et par cardigans som er i det øvre prissjiktet, men der 1 fortsatt er det første tallet. De fleste toppene/overdelene jeg kjøper koster mellom 300 og 700.
![]() |
#14 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?Om det er THE ONE kan jeg bruke opp i mot 3000 tror jeg. Husker ikke i farta hva jeg mest har brukt på en overdel (ikke jakke), men jeg har noen "upraktiske", men akk så fine topper som kostet mellom 1000 og 1500. Men mtp ordinære overdeler bruker jeg sjelden mer enn 500-700, og stort sett rundt 300.
![]() |
#15 |
Live and let live
|
![]() Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?
Ja.
![]() |
#16 |
Borte
|
![]() Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?Jeg finner mye fint under tusenlappen iallefall. Over den prisen har jeg ikke gitt for en topp det jeg kan huske.
![]() |
#17 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?
Jeg merket godt at både klesstil og budsjett endret seg da barna passerte stadiet med klissete fingre og sølete parkdresser.
![]() |
#18 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?Jeg nærmer meg en kjip grense når jeg passerer 750,- da må jeg tenke meg om alt for mange ganger, og selvfølgelig ender jeg med å kjøpe den og skuler litt stygt på den i skapet fordi jeg ikke klarte å motstå, før jeg bruker de med liv og lyst. Når prisen har passert 1000,- så blir de som oftest hengende i butikken, og etter noen runder med dype samtaler inni hodet kan det hende de havner på ønskelisten, og hvis jeg virkelig føler jeg ikke kan leve uten viser jeg den til mannen, og han er bygget slik at han ikke skjøner hvorfor jeg nøler, så han sier bare kjøp, kjøp, kjøp. Og det er egentlig den realitychecken jeg trenger, for da får den bli i butikken. Han sier nemlig bare det når ting er alt for dyrt og vi ikke skal prioritere sånt. (Neida vi praktiserer ikke "det enkle er ofte det beste" her. Jo mer innviklede prosesser jo bedre er det.
![]() |
|
|