|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
www.bomulls.no
|
![]() Hage: Hvilken rosebuskesak er dette?
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hage: Hvilken rosebuskesak er dette?Lurer på om det er en duggrose: rosa glauca (også kalt rosa rubrifolia) - jeg hadde jeg så lyst på den i forrige hagen min. Kjenner noen som har den i Bergen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hage: Hvilken rosebuskesak er dette?Den er det vettu ... TAKK, m^2!!
![]() |
#6 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hage: Hvilken rosebuskesak er dette?Sikker på at det ikke er nypebusk, ligner liksom ikke på roser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hage: Hvilken rosebuskesak er dette?Nyperoser er det ikke, det har vi nemlig også. Og ja, dette er en rosevekst. Det ble vi fortalt av forrige eier, men hun visste ikke akkurat art. Når jeg ser bilder av duggroser og googler ytterligere, er jeg ikke i tvil.
![]() |
#9 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hage: Hvilken rosebuskesak er dette?Null peil på roser jeg altså, men den var veldig fin da. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|