|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trenger lading
|
![]() Takker pc'n for seg nå?jeg er redd for det. Skulle oppdatere SIMS for ungene i ettermiddag. Tror det var dumt... Nå lever den sitt eget liv. Starter jeg nettleser kommer det snart blå skjerm, og før jeg rekker å lese starter den på nytt. Jeg får ikke brukt tasteturet. Så jeg logget inn fra ungenes bruker som ikke har passord. Heldigvis tok jeg backup av bilder og filer i helga. Noe jeg ikke hadde gjort på noen mnder... Prøvde å brenne ungene sine bilder på dvd, men det gikk ikke.
![]() |
#2 |
trenger lading
|
![]() Sv: Takker pc'n for seg nå?ingen virus, men like kaputt i dag.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Takker pc'n for seg nå?Fjern programmet du oppdaterte, og andre du ikke bruker kanskje?
![]() |
#4 |
trenger lading
|
![]() Sv: Takker pc'n for seg nå?skal prøve det. Men det er en del som er vrient når en ikke klarer å bruke tasteturet. Mellomste sier hun kan kjøpe ny til meg til bursdagen, kanskje sammen med bestemor og bestefar.
![]() |
#6 |
trenger lading
|
![]() Sv: Takker pc'n for seg nå?var noe slikt jeg tenkte på, men vet ikke om det funker når tasteturet ikke reagerer. Er det alltid F8? Mener ekssvoger sa noe, og pc'n "sa" noe annet en gang jeg gjorde det en gang.
![]() |
#7 |
trenger lading
|
![]() Sv: Takker pc'n for seg nå?prøvde både F8 og F2 som det står på pc'n. Men får ikke logget på som meg selv siden jeg ikke får skrevet passordet. Nå prøver jeg fra ungene sin bruker. Merkelig nok fikk jeg skrevet administator-passordet da. Jeg tok fra før sist Windows oppdatering i helga. Hadde noe krøll der en annen gang, så jeg kan heller oppdatere de på nytt.
![]() |
#8 |
trenger lading
|
![]() Sv: Takker pc'n for seg nå?niks. Like tullete. Jeg får riktignok åpnet Opera, men når jeg bare kan bruke mus så hjelper ikke det så mye.
![]() |
#9 |
trenger lading
|
![]() Sv: Takker pc'n for seg nå?rare pc ja.
![]() |
#10 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Takker pc'n for seg nå?du kan kanskje få hentet ut bilder og andre filer via nettverket. Annen løsning er å montere ut harddisk og koble til en dokkingstasjon for harddisk eller til en stasjonær pc.
![]() |
#12 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Takker pc'n for seg nå?
Man har ganske store skyggelapper hvis man tror at problemer ikke kan oppstå der.....
![]() |
#13 |
Pauset
|
![]() Sv: Takker pc'n for seg nå?
Jeg har ikke sagt et ord om at jeg ikke tror problemer oppstår der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
trenger lading
|
![]() Sv: Takker pc'n for seg nå?Har bestilt meg ny pc i dag.
![]() |
|
|