|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ad astra
|
![]() Jeg trenger hagehjelp!
![]() |
#2 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Jeg trenger hagehjelp!Vi har en skråning på ene siden av huset. Her er det i dag bare ugress. Planen er å sette opp en liten mur i bunnen, så fylle på med litt matjord, legge duk, noen store steiner oppå, så plante noen kryptujaer og kanskje noe eføy. Og så til slutt ha på litt bark.
![]() |
#3 |
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger hagehjelp!Ikkje mitt felt, men gler meg til bilder av ferdig resultat! :bidrar:
![]() |
#4 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger hagehjelp!Vi ser på naboens vakre skråning. Duk, bark, muligens krypeiener og noen rosa og lilla stauder som blomstrer tidlig og sen sommer. Området beskjæres, reduseres på våren og det er alt. Dette finner du nok på et hagesenter i Tromsø. Det er en fordel om plantene er dyrket der også, da er de visstnok mer hardføre. Lokalt gartneri?
![]() |
|
|