Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Filmer og serier du aldri blir lei av

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-11, 23:14   #1
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Filmer og serier du aldri blir lei av

Har du noen filmer og/eller serier du kan se om igjen og om igjen uten å bli lei?

L-word kan jeg omtrent ha på repeat. Når jeg har sett ferdig sesong seks kan jeg begynne på sesong 1 igjen. DVDboksen ligger som regel alltid ved siden av dvdspilleren.

Av filmer kan jeg se Mumien igjen og igjen, og det samme med Practical Magic, og ( ) Titanic.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 23:16   #2
Albertine
Passiv

Standard

Sv: Filmer og serier du aldri blir lei av

Star Trek og M*A*S*H 4077.

Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 23:16   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

The Mummy. Du og jeg kan vel alle replikkene utenat, så vi den ikke hver eneste dag i en uke eller to? Haha. Vi må snart se den igjen!

Back to the future 1 og 2 blir jeg heller aldri lei av. Ja, og Twilightfilmene og -bøkene.

Gammel 04-06-11, 23:20   #4
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Dixie: Jeg glemte visst å nevne Twilight.
Vi må ha en mumienkveld snart.

Beni: Hey, O'Connell! It looks to me like I've got all the horses!
Rick: Hey, Beni! Looks to me like you're on the wrong side of the river!

Gammel 04-06-11, 23:21   #5
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gilmore girls!!

Mumien er jo kjempeskummel. Mumien 2, derimot!

Gammel 04-06-11, 23:22   #6
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Seinfeldt. Og jeg har på følelsen av at TBBT også vil kunne bli slitesterk.

Gammel 04-06-11, 23:22   #7
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Skummel? Næh. Men spennende. Jeg blir like skuffet hver gang jeg ser den. Jeg hååååper at han skal klare å vekke Ankh su Namun til live igjen, men han klarer det aldru.

Gammel 04-06-11, 23:22   #8
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Gilmore Girls.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 23:28   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Dixie: Jeg glemte visst å nevne Twilight.
Vi må ha en mumienkveld snart.

Beni: Hey, O'Connell! It looks to me like I've got all the horses!
Rick: Hey, Beni! Looks to me like you're on the wrong side of the river!

Hahaa, jeg hører for meg tonefallet og alt. Rivøøøørh! Med skikkelig tenåringstonefall.

Beni: Please, think about my children.
Rick: you don't have any children!
Beni: some day I might ...?

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Mumien er jo kjempeskummel.

Skummel? Snakker vi om samme film? Det er jo komedie.

Gammel 04-06-11, 23:34   #10
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Top Gun. Min gulity pleasure #1
Og så blir jeg aldri lei reprisene til "Bundy" aka "Married with children". Hvis noen setter på en av naturseriene til David Attenborough, blir jeg nesten som hypnotisert, og glemmer tid og sted Og jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett Die Hard filmene, eller Terminator filmene. Også Revenge of the Nerds da, klassiker

Gammel 04-06-11, 23:39   #11
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sex and the City går på repeat her. Og Big Bang Theory ser jeg en episode av før jeg legger meg om kvelden. Filmer kommer jeg ikke på noen av. Jeg har jo sett f eks Groundhog Day tusen ganger, men det er ufrivillig ved at den går på tv sånn ca annenhver søndag, og min mann vet ikke hvordan man skrur av tven.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 23:40   #12
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Nå skulle jeg, litt rødmende, inn i tråden å svare "Gilmore Girls". Også ser jeg at jeg har flere likesinnede, det hadde jeg faktisk ikke trodd Men jeg blir aldri lei og ler like mye av den serien og har sett alle sesongene mange ganger.
"Sex and the City" og "Seinfeldt" er også gjengangere jeg ikke blir lei av.

Filmer: "Le fabuleux destin d'Amelie Poulain". Aldri, aldri går jeg lei den filmen. "Goodfellas" har jeg sett ørtogfjørti ganger og den er fremdeles gull. "Pulp Fiction", "Kill Bill", "Chocolat" og mange, mange flere

Gammel 04-06-11, 23:41   #13
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Die Hard filmene
Pride and Prejudice - BBC utgaven
Strictly Ballroom
Buffy the vampire slayer
Den eneste ene og Italiensk for begynnere

Gammel 04-06-11, 23:41   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Spaceballs!!

"They jammed the radar! RASPBERRY! Only one man dears give ME raspberry ... Lonestarr"!

Gammel 04-06-11, 23:44   #15
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Rødme

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Hahaa, jeg hører for meg tonefallet og alt. Rivøøøørh! Med skikkelig tenåringstonefall.

Beni: Please, think about my children.
Rick: you don't have any children!
Beni: some day I might ...?

Skummel? Snakker vi om samme film? Det er jo komedie.

Det er mulig at jeg er litt pysete... Det er begynnelsen som er verst da. Den er morsom også altså. Jeg er ikke helt humorløs.

Gammel 04-06-11, 23:44   #16
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg blir aldri lei gamle episoder av Friends og Seinfeld.

Gammel 04-06-11, 23:44   #17
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Love Actually og Four Weddings and a Funeral!

Gammel 04-06-11, 23:45   #18
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Love Actually, ja. Den filmen har jeg sett omtrent 75 ganger, den er like fin hver gang.

Gammel 04-06-11, 23:46   #19
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Friends kan jeg se på igjen og igjen, ja og Sex and the city og Love Actually - jeg sipper hver gang de kommer til flyplassen på slutten, og når jeg er på flyplasser og ser at noen som har savnet hverandre møtes i RL.

Gammel 04-06-11, 23:50   #20
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Holiday
Love Actually
Die Hard filmene
Alene Hjemme 1+2
Two and a half men

Ja, så må jeg alltid se Grim og Gru + Askepott i julen da.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:27.