|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvilket iPad-abonnement bør jeg velge?Tvilling-SIM trenger du ikke, du skal jo ikke ringe med brettet. Du trenger bare datatrafikk.
![]() |
![]() |
#4 |
villende
|
![]() Sv: Hvilket iPad-abonnement bør jeg velge?Hvor er dette abonnementet fra? Jeg har ikke funnet noe som er billigere enn 99,- per måned. Poenget er jo nettopp at jeg stort sett kommer til å bruke iPaden i trådløst nettverk, så abonnementet er bare for å ha muligheten til å surfe når jeg ikke har nett tilgjengelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket iPad-abonnement bør jeg velge?Jeg har et fra netcom og betaler 125 i mnd og fri bruk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket iPad-abonnement bør jeg velge?Jeg har 500 MB inkl i abo. mitt og tvillingsim koster 35kr i mnd. Det blir vel mitt billigste alternativ.
![]() |
#7 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvilket iPad-abonnement bør jeg velge?
Husker ikke helt, men det er Netcom i hvert fall (vi har alle Netcom i familien fra før). Jeg bare spurte i sjappa om hva som ble billigst for meg som ikke ville bruke tvillingSIMen iPaden, siden jeg bruker det i "sportstelefonen" min.
![]() |
![]() |
#8 |
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket iPad-abonnement bør jeg velge?Jeg har kontantkort på min. Bruker mobilnettet veldig lite.
![]() |
#9 |
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket iPad-abonnement bør jeg velge?Ang tvillingsim ble vi frarådet dette på ipad, da det visstnok kunne bli et eller annet surr... Vet ikke om det er noe i den påstanden altså. Uansett ble det billigere med kontantkort for oss.
![]() |
|
|