Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvilket iPad-abonnement bør jeg velge?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-11, 21:33   #1
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilket iPad-abonnement bør jeg velge?

Overskriften sier sitt, kjør debatt.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 21:36   #2
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket iPad-abonnement bør jeg velge?

Eller burde jeg rett og slett skaffe meg et tvillingSIM?

Gammel 10-06-11, 22:33   #3
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tvilling-SIM trenger du ikke, du skal jo ikke ringe med brettet. Du trenger bare datatrafikk.

Det spørs hvor du kommer til å bruke brettet MEST. Hvis dette uten tvil er steder hvor det også er tilgjengelig åpent nettverk (som hjemme, og på jobb, på flytoget etc) så kommer du til å bruke 3G'en forsvinnende lite. Jeg har det billigste data-abonnementet jeg fant, som koster 49,- pr mnd, og har mikroskopiske regninger nettopp fordi det så sjeldent skjer at jeg surfer lenge et sted det ikke er nettverk.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 08:14   #4
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Standard

Hvor er dette abonnementet fra? Jeg har ikke funnet noe som er billigere enn 99,- per måned. Poenget er jo nettopp at jeg stort sett kommer til å bruke iPaden i trådløst nettverk, så abonnementet er bare for å ha muligheten til å surfe når jeg ikke har nett tilgjengelig.

Gammel 12-06-11, 10:05   #5
kamp
ASD

Medlem siden: Mar 2010
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har et fra netcom og betaler 125 i mnd og fri bruk.

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 21:07   #6
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg har 500 MB inkl i abo. mitt og tvillingsim koster 35kr i mnd. Det blir vel mitt billigste alternativ.

Gammel 15-06-11, 22:14   #7
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Hvor er dette abonnementet fra? Jeg har ikke funnet noe som er billigere enn 99,- per måned.

Husker ikke helt, men det er Netcom i hvert fall (vi har alle Netcom i familien fra før). Jeg bare spurte i sjappa om hva som ble billigst for meg som ikke ville bruke tvillingSIMen iPaden, siden jeg bruker det i "sportstelefonen" min.
Kan det ha vært dette tro?
https://netcom.no/tjeneste/surfepakke-privat

Ellers er jo dette et godt alternativ hvis man ikke har tvillingSIM fra før:
https://netcom.no/tjeneste/mobilt-bredband-tvilling

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 22:49   #8
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har kontantkort på min. Bruker mobilnettet veldig lite.

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 22:51   #9
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ang tvillingsim ble vi frarådet dette på ipad, da det visstnok kunne bli et eller annet surr... Vet ikke om det er noe i den påstanden altså. Uansett ble det billigere med kontantkort for oss.

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:35.